לדעתי אפשר בטוח חלקים, כדאי להגיע עד מנאנג ואם רואים שאין מספיק שמן לטוס משם, כי זה בתכלס האיזור הכי מרשים בטרק, אולי לעלות איזה כפר או שניים למעלה ולחזור. או שאם רואים שיש מספיק זמן לחצות את הפאס ולטוס מג'ומסון או אם יש עוד קצת זמן לקחת ג'יפ מג'ומסון לטטאפני ולהנות גם מהכפר הזה (בעל המעיינות החמים) ואז לחזור משם. הכל תלוי בקצב ההתקדמות שלך. מה שחשוב הוא שאם כן יוצאים אז לתקתק את היציאה כלומר שיום אחרי הנחיתה כבר יוצאים לדרך...
תודה רבה על העזרה.
עוד שאלה קטנה, מבחינת הנופים המגוונים, האם עדיף להתחיל את הטרק וכפי שהצעת לראות מה נספיק, או שכדאי לטוס ישר לג'ומסום ולבצע רק את הירידה ממנו. (כמה זמן זה אמור לקחת?)
לדעתי אפשר בטוח חלקים, כדאי להגיע עד מנאנג ואם רואים שאין מספיק שמן לטוס משם, כי זה בתכלס האיזור הכי מרשים בטרק, אולי לעלות איזה כפר או שניים למעלה ולחזור. או שאם רואים שיש מספיק זמן לחצות את הפאס ולטוס מג'ומסון או אם יש עוד קצת זמן לקחת ג'יפ מג'ומסון לטטאפני ולהנות גם מהכפר הזה (בעל המעיינות החמים) ואז לחזור משם. הכל תלוי בקצב ההתקדמות שלך. מה שחשוב הוא שאם כן יוצאים אז לתקתק את היציאה כלומר שיום אחרי הנחיתה כבר יוצאים לדרך...
תודה רבה על העזרה.
עוד שאלה קטנה, מבחינת הנופים המגוונים, האם עדיף להתחיל את הטרק וכפי שהצעת לראות מה נספיק, או שכדאי לטוס ישר לג'ומסום ולבצע רק את הירידה ממנו. (כמה זמן זה אמור לקחת?)
אם יהיה לך מספיק זמן לחצות את הפאס את תראי את הנופים של ג'ומסון ואז תוכלי לטוס משם בחזרה לפוקהרה...
בכל מקרה כל יום בטרק זה רווח נטו ותספיקי מה שתספיקי, העיקר שאת הימים שיש לך תעשי בתחושת נוחות ולא בלחץ של זמן כדי שתוכלי להנות מכל רגע.
מקסימום תצאי עם תחושה של עוד ותחזרי לנפאל כשיהיה לך יותר זמן כדי לעשות עוד טראקינג :)