Categories
ללא קטגוריה

איזה כיף לראות גן סגור

איך אנחנו אוהבים לטייל בעונה! אבל מה יקרה לנו אם נחרוג ממנה? יגמרו הדאבות? לא נמצא גסטהאוסים? איתי שטיינגרט שובר לנו מיתוסים. 

כשאיתי שטיינגרט, בן 23 ממודיעין, רצה לבקר במקומות כמו רישיקש או גואה בתקופות הלא נוחות של השנה אמרו לו ''למה אתה נוסע לשם? זו לא העונה'', אבל לו זה לא הזיז והוא נסע לשם. מבט קצרצר על מה שקורה לשביל מחוץ לעונה בריאיון אחד על אחד.

 

אהבה לאופנועים והסאב קוצ' מילגה       צילום: איתי שטיינגרט

 

איפה אתה נמצא כרגע?

כרגע בגואה, בחוף אנג'ונה, ממש שניה לפני הטיסה לסרי לנקה לטובת חידוש ויזה להודו.

 

איך אתה מטייל ברחבי הודו?

האהבה לאופנועים והסאב קוצ' מילגה הכריעו ובחרתי לטייל 5 חודשים בהודו עם אופנוע שרכשתי. לפני כחודש נאלצתי להיפרד ממנו לקראת היציאה לסרי לנקה ומאז יצא לי להתנסות קצת באוטובסים וברכבות, שגם זו חוויה.

 

חוף בלי טרפטוני    צילום: איתי שטיינגרט

 

באילו מקומות מעניינים היית לאחרונה?

המקום הכי מעניין שהייתי בו לאחרונה היה ושישט. הייתי שם בסוף מאי והוא היה מלא בתיירים, כל כך אהבתי את המקום שכשירדתי מלה הגעתי אליו ולא ידעתי למה לצפות. כמות התיירים הישראלים הייתה דלה אבל המקום לא היה ריק לחלוטין מתיירים והוא נשאר קסום.
משם המשכתי לעוד יעד שכבר ביקרתי בו אך עניין אותי אבל הוא מרגיש ב''אוף סיזן'' והגעתי לרישיקש.

 

רכבת. גם זו חוויה   צילום: איתי שטיינגרט

 

מה שמעת על מזג האוויר? זה משהו שהשפיע על ההחלטות שלך?

כשבחרתי לנסוע לרישיקש, או עוד יותר כשבחרתי לנסוע לגואה, שמעתי מאנשים סביבי ''למה אתה נוסע לשם? זו לא העונה'' או ''הכל עדיין סגור שם, מה תעשה שם?" ו"יש מונסונים עדיין'', אז לא – זה לא השפיע על ההחלטה ובכל זאת הגעתי. 

 

וכשהגעת לגואה מה היה בתכל'ס?

כשהגעתי וירדתי מהרכבת באמת קיבל את פניי גשם מטורף כזה שמציף את כל הרחובות. עוד 3 לוקאלים והגעתי לחוף אנג'ונה. כל העסקים באמת היו סגורים. הגעתי להוסטל ופגשתי חבורה של מטיילים מכל העולם שגם אותם לא עניין שזו לא העונה: האווירה הייתה נהדרת, הכרתי אנשים מכל העולם. במשך שבועיים מזג האוויר באמת נשאר גשום אבל גשמים שלא מפריעים ליום-יום, אחת ליום גשם של שעה-שעתיים ששובר את החום של גואה, גשם שאפילו לא הפריע להיות בחוף או לטייל.

 

לא באנו בשביל שרוואל    צילום: איתי שטיינגארט

 

מה התכנון הלאה?

 על תכנון הלאה קשה לדעת כי בדרך כלל הלכתי לאן שהרגיש לי והנופים שאליהם רציתי להתעורר, ככה שבחזרה מסרי לנקה אצטרך להחליט מה היעדים הבאים בהודו ואולי אחזור לצפון הודו להימלאיה המושלגת, שוב באוף סיזן. 

 

מה היית ממליץ למטייל הישראלי?

אל תפחדו להגיע למקומות שהעונה בהם לא בשיא, אנשים תמצאו בכל מקום תמיד, האוכל בדאבה מעולה והיא עובדת כל השנה. לא באנו להודו בשביל לקנות שרוואל (: 

 

מאוד נעים לראות גן סגור     צילום: איתי שטיינגרט

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *