Categories
ללא קטגוריה

אני, עצמי ואנוכי

הם רוצים להכיר את עצמם טוב יותר ולעבור מסע פנימי של אחד נגד העולם. דנה ששו טסה לבד להודו- ויצאה לברר עם עוד כמה מטיילים כמותה - מהו סוד הקסם, בעצם?

לפני שטסתי לבד להודו כולם סביבי הגיבו בתדהמה: את לא חוששת? מה אם לא תסתדרי? לא תרגישי בודדה? לי זה היה נראה טבעי לחלוטין וכאשר הגעתי להודו הבנתי שאני לא היחידה. החלטתי לצאת ולשאול את אלה המחליטים לצאת ולהתמודד לבדם עם הלא נודע:               

 

        למה הייתם ממליצים לנסוע לבד להודו?

שלי חיון (23) מאשדוד: "אני מטיילת כבר חצי שנה וקודם כל אתה אף פעם לא לבד, תמיד אתה מוקף באנשים. עכשיו אני מטיילת לבד כבר תקופה: נוסעת לבד ברכבות, יושבת לבד בים, אוכלת לבד וזה כל כך כיף. זו חוויה מעצימה מאוד, אני מרגישה יותר עצמאית עכשיו ויש לי יותר ביטחון בכל דבר שאני עושה. זה לבד במרכאות כל הזמן אתה בראש פתוח להכיר אנשים וללכת למקומות ואתה לא מקובע עם האנשים שהגעת איתם מהבית. במילה אחת- מומלץ!"

"מרגישה עצמאית יותר ועם בטחון בכל דבר שאני עושה". שלי חיון

 

גיל פלד (26) מהוד השרון: "לטייל לבד משמעו להיות חופשי באמת לקחת את ההחלטות שלך לבד.  אתה יכול להחליט אם להישאר או לעזוב מקום כי בא לך ולא כי יש עוד מישהו שאתה צריך להתחשב בו."

"חופשי לקחת החלטות לבד". גיל פלד

 

צבי סמית' (25) מרחובות: "אני ממליץ לאנשים לטייל לבד כי ככה אתה לומד להכיר את עצמך הרבה יותר טוב. כל האחריות בסופו של דבר נופלת עליך וההחלטות הן רק שלך. זה ממש לזרוק את עצמך למים העמוקים. זו חוויה מאוד מבגרת."

"לזרוק את עצמך למים העמוקים". צבי סמית'

 

תום לנדאו (26) מתל אביב: "כשאתה מטייל לבד אתה אני פתוח יותר לאנשים חדשים ואתה יכול להתרכז יותר בחוויה ובמקום בו אתה נמצא."

"להתרכז יותר בחוויה ובמקום בו אתה נמצא". תום לנדאו

 

ערן בן יצחק (29) מתל אביב: " גם אם עוזבים את הארץ לבד לא אומר לטייל לבד. צריך לבחור כל פעם מחדש לטייל לבד כי תפגוש המון אנשים בדרך. כשמטיילים עם מישהו קל להסתגר בבועה כזו שמצד אחד מגוננת אך גם חוסמת מחוויות והרפתקאות חדשות והרבה יותר קל להתעלם מאנשים אחרים שנקרים בדרך. לנו הישראלים יש נטייה לחפש אחד את השני ולהתגודד לקבוצות כדי שנרגיש כמה שיותר בבית. אבל הרי אנו נוסעים לחו"ל כדי לראות ולחוות אז אולי שווה להכיר אנשים מתרבויות שונות ולהבין שיש אנשים שהם כל כך דומים לנו פשוט בארץ אחרת."

"יש אנשים שכל כך דומים לנו ופשוט מארץ אחרת". ערן בן יצחק

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *