Categories
ללא קטגוריה

בוליווד בתל אביב

ביום חמישי הקרוב (21.6), יתקיים ערב מיוחד שכולו מוקדש להודו הקסומה - לצבעים, המטעמים, המוזיקה, הריקודים, הסרטים ההודיים ואהבה גדולה – במרכזו יוקרן סרט עם גרסת רומיאו ויוליה ההודי:  ״בוליווד סינמה צ׳אי״ בהפקתה של מירב יוסף לוי - לא בדלהי, לא בראג׳סטן ולא בדרמסללה - הודו קרובה מאי פעם ומגיעה אל הקולנוע בלב תל אביב

כתבו: אופיר כגן ומיכל בביוף

קסם, קסמי אהבה… סודות האהבה. השאלה הגדולה ביותר בה מתעסקים עד היום היא אהבה.. איך היא מתרחשת ומה מתרחש בה.. אהבה באה בהתגלמויות רבות וב-21 לחודש, חמישי הקרוב, נגלה את האהבה דרך אהבתנו להודו… בערב שכולו מוקדש לאהבה –  יוקרן גם סרט בוליוודי מרהיב ומרגש. מה קורה שעולה השאלה האם החיים הם גורל או בחירה? האם בכלל אפשר לשלוט באותו משחק? או שהכל קבוע מראש?

 

 כוכבי הסרט ״ראם ולילה״, רומיאו ויוליה ההודיים. אגב, הם גם זוג במציאות ואפילו עומדים להתחתן

 

All you need is love” –

אמרו מזמן הביטלס, בשיר שעד היום נשאר המנון בין לאומי ולא סתם – כי כולנו צריכים, בסופו של דבר, רק אהבה.

אהבה היתה מאז ומתמיד, ועד היום נשארה, אחד הנושאים הקסומים והמסקרנים ביותר. היא מעסיקה רבים, מרתקת ומעלה שאלות וסודות מסתוריים. ומה יש לנו יותר מהכל אם לא אהבה (וגעגוע עז) להודו, ולדרך המיוחדת של המקום המופלא הזה להביע אהבה? כי האהבה, כמו כל דבר בהודו – מדהימה, ססגונית, מלאת חיים וצבע, וכזו בעיקר – האהבה של בוליווד.

 

 

בסרט Ram and Lyla, שיוקרן בערב המיוחד, מככבים שני שחקנים שעוררו סערה גדולה בהודו לאחרונה כשכיכבו יחדיו על המסך בסצינה חתרנית שהגיעה לכותרות בהודו ומחוץ לה. 
ב Ram and Lyla, הם מביאים אלינו סיפור אהבה עתיק ואהוב – רומיאו ויוליה – בגרסא הודית מרהיבה כמו שרק בוליווד יודעת.

אבל הודו לא נגמרת בבוליווד – גם הצבעים שלה יבואו עם טיקות וסארי צבעוניים, הריחות של קטורת הודית ימלאו את האף של כולנו, הטעמים שלה יבואו אלינו עם כיבוד בנוסח הודי וצ׳אי מפנק – ובעיקר, האווירה של הודו ממש כאן אצלנו.

 

 

גרמנו לכם להתגעגע מידי? אנחנו בטוחים שכן. הצטרפו אלינו ביום חמישי הקרוב, ה-21.6  בשעה 19:30 בקולנוע ״לב תל אביב״ בדיזנגוף סנטר ל״בוליווד סינמה צ׳אי״.

 

לינק לארוע

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *