Categories
ללא קטגוריה

גם כלבים רוצים לטוס

בוטלה המראתה של טיסה בשדה התעופה של גואה לאחר שגורמי רשות שדות התעופה הבחינו בכלבלב מתהלך לו על מסלול התעופה. וזו ממש לא הפעם הראשונה שזה קורה!

כתיבה: שי צ׳רני | עריכה: סיגל קריב

טיסת ״אייר אינדיה״ לדלהי נאלצה לבטל את ההמראה שלה אתמול, יום ראשון בבוקר (1.9.2019), לאחר שכלב נכנס למסלול ההמראה של המטוס, כשניות לפני ההמראה, כך דיווח גורם בכיר ברשות שדות התעופה של הודו.

 

 

למרבה המזל, אנשי שדה התעופה בגואה הבחינו בכלב ממש לפני שקיבל המטוס אישור המראה. בכיר ברשות שדות התעופה ההודיות מספר: "אחד העובדים במגדל הפיקוח והבקרה הבחין פתאום בכלב. מיד פעלנו להעביר אותו ממסלול ההמראה למקום מבטחים.".

ההתרחשות "הפרוותית" הכתה גלים כאשר דובר חיל הים ההודי צייץ היום בבוקר בטוויטר:

"בסביבות השעה 08:25 היום עוכבה ההמראה של טיסת 778 של חברת AirAsia בשדה התעופה של גואה כאשר אנשי רשות שדות התעופה הבחינו בכלב שנכנס למסלול ההמראה. הגורמים המקצועיים מיד הודיעו לטייס לבטל את ההמראה והטיסה יצאה לדרכה בעיכוב קל לאחר שבוצעו במקום בדיקות טכניות נוספות."

 

כלב משוטט במסלול ההמראה. (תמונת אילוסטרציה)

 

יש לציין כי אין זו הפעם הראשונה בה מטוסים מעוכבים בשל כניסת בעל חיים למסלול ההמראה ובמלך חודש אוגוסט בלבד פונו ממסלולי הטיסה השונים יותר מ-60 כלבים! מדובר במכת מדינה של ממש.

ולכל אלה מכם שמודאגים ממה שעלה בגורלו של הכלב, אנא הסירו דאגה מלבכם. הדובר הוסיף כי:

"רשות שדות התעופה נוקטת בצעדים יזומים בכדי למנוע כניסה של כלבים למסלול וכמובן שפעלה בכדי לפנות את הכלב התוהה שבכל זאת מצא את עצמו על מסלול ההמראות. הפינוי בוצע באמצעות המחלקה ההודית לטיפול בבעלי חיים."

אותנו זה לא כל-כך מפתיע שלהודו יש בעיה עם חיות שמתרוצצות ללא השגחה…בכל זאת – איפה בעולם תראו פרות ברחוב?? מקווים שהכלבלב ארז לבד…

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *