Categories
ללא קטגוריה

גן עדן זה כאן

היא הגיעה להודו לפני חודש, אחרי סיבוב בתאילנד ובפיליפינים, ונראה שהיא לא מפחידה אותה כלל. "בהודו לכל אחד יש סיפור אחר, כל אחד והדרך שלו". היא מספרת למה בחרה בהודו, איך מטיילים עם חברות טובות מהבית ומסיימת באיחול להמשך. מטיילת השבוע שלנו- עדן בן עזרא! 

היא עבדה נון סטופ בשתי עבודות בארץ כדי לחסוך לטיול הגדול עליו חלמה, עם שתי חברות מהבית. תפסנו את עדן בן עזרא (21) ממבשרת ציון לשיחה על מסעות, תובנות וציפיות מהמשך הדרך.

 

למה הודו?

"התלבטתי בין דרום אמריקה להודו אבל בסוף החלטתי שאני יותר מתחברת לפשטות שבמזרח. אני חושבת שבדרום אמריקה יש כל יום אטרקציה אחרת והכל מאוד עסוק ונושם ופועם בלי הפסקה. בהודו עולים על הפרק דברים אחרים, לא רק בהיבט החוויתי אלא גם בהיבט הנפשי והחברתי. יותר חווים את האנשים שאתה מכיר, יש שיחות עמוקות יותר ומעבר לזה יש גם יותר זמן להרגיש את התרבות המקומית.

סיבה נוספת בגללה בחרתי הודו היא שהודו היא מסע אישי שלי. יש לי הרבה חברים שהיו בהודו ולאף אחד מהם לא היה את אותו הסיפור ואף אחד מהם לא עבר את אותה דרך. מאוד עניין אותי איך אני אעבור את זה ומה אני אחווה."

 

"הודו היא מסע אישי שלי". עדן בספיטי

 

מה היה היעד הראשון שלך בהודו?

"יצאנו כמה חבר'ה בג'יפ לטיול של חמישה ימים בספיטי. כל הזמן הזה לא היה לנו חשמל והתקלחנו רק פעמיים, היו תנאים לא משהו אבל זה לא עלה על החוויה והטיול עצמו. יצאנו גם ברכב עם ישראלים שאנחנו לא מכירות והיה ממש חיבור טוב אז זו היתה פתיחה מצוינת להודו."

 

יש אהבה בחייך / מחפשת אחת בטיול?

"אין אהבה כרגע . היה מקרה עם עוד מטייל ישראלי בן גילי שציפיתי שילך לכיוון טוב אבל בסוף התאכזבתי. אני מאמינה שזו חוויה לטייל עם בן זוג אבל אני לא אחפש אותה בכוח. אם יבוא מה טוב ואם לא יבוא גם טוב, בסופו של דבר כל הטיול הזה מלא בכל כך הרבה כיף."

 
 
"יצאנו עם חבר'ה שאנחנו לא מכירות אבל היה חיבור טוב." החברים לג'יפ בספיטי
 
 
 
איך זה לטייל עם חברות מהבית? 

"אנחנו מטיילות שלוש חברות וזה יכול להיות קצת קשה, במיוחד אחרי חודשיים יחד במדינות שונות. יש לנו הרבה חילוקי דעות עקב תפיסת עולם שונה של כל אחת ואולי בהודו זה אף בא לידי ביטוי יותר מאשר במדינות האחרות בהן היינו. אנחנו עדיין בתחילת המסע ואני מאמינה שגם אם יוצאים יחד מהבית צריך לדעת שבדרך דברים יכולים להשתנות וכל אחת צריכה להבין שלפני שהיא בטיול עם חברות היא בטיול עם עצמה. זה טיול מאוד אישי, גדול וחד פעמי ולעשות יותר מדי פשרות וויתורים בשביל האחר יכול פשוט להרוס את הטיול. מתחילת הטיול היו הרבה עליות ומורדות אך עדיין לא התפצלנו, אז כנראה שהמסר הסמוי הוא שטוב לנו ביחד."

 

"הרבה עליות ומורדות אך לא התפצלנו". עדן והחברות

 

איך את מסתדרת עם כל ענייני הטיפוח והאסתטיקה? יש בנות שיגידו שקשה

"כל נושא הטיפוח לא נשמע מחייך לפני שמגיעים להודו אבל כשמגיעים מגלים שזה לא גרוע כמו שחושבים. יש כאן את כל האמצעים כדי לדאוג לטיפוח, אז הכל נשאר תחת שליטה. לפני שהגעתי להודו ממש חששתי מכל העניין הזה של לינה והיגיינה וציפיתי ממש לגרוע מכל ופחדתי שלא אוכל לעמוד בזה. אבל כשהגעתי להודו שום דבר ממה שסיפרו לי לא היה נכון."

 

"הכל נשאר תחת שליטה." עדן עפה בספיטי

 

מה את מאחלת לעצמך להמשך?

"עיקר האיחולים שלי לעצמי כרגע זה שהטיול הזה ימשיך להיות יפה כמו שהוא. שאמשיך ללמוד מחוויות רעות וטובות בחיים ואקח אותם אל הצד הטוב ביותר, שלא אחזור על החלטות לא נכונות או דברים שעשו לי רע, שאפגוש בטיול ובחיים בכלל אנשים שאאלמד מהם והם ממני. ודבר נוסף וחשוב הוא הלימודים לתואר האקדמאי אותם אני מחכה להתחיל, אך החלטתי על שנה של שקט ותובנות אחרי הטיול."

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *