Categories
ללא קטגוריה

דקה עם קאלו

אריאל שפיגל, כתבתנו מהשטח, נסעה לצפון הכי צפוני של מדינתנו הקטנטונת - ולאחר ששטפה את עינייה בשלג שצבע את החרמון בלבן -  פגשה את קאלו, (הסלב המקומי) שהגיע אלינו מפושקר והגשים את חלומו לפתוח בצפון מסעדה הודית. שפיגל שאלה את קאלו כמה שאלות גורליות שלא נתנו לנו מנוח - ותיעדה הכל בסרטונים מגניבים - כל אחד באורך דקה בדיוק!  שווה

כתבה: אריאל שפיגל  

 

העונה כבר התחילה להרגע ולהתקרר בפושקר, קצת אחרי ההולי של שנת 2014.

קאלו ואני יושבים בלילה במרפסת של הקואלה סביב פחון שעבר הסבה למדורה, מדברים חצי עברית חצי אנגלית. בתקופה שלי שם זה קרה לא מעט, כי, איך נגיד את זה בעדינות – אני אוהבת לחפור, אבל יותר מזה – אוהבת לגרום לאחרים לחפור איתי ביחד. 🙂

דיברנו על המעבר לישראל, על איך זה מרגיש לחיות חצי פה חצי שם, על בת הזוג ועוד כל מיני דברים שאני לא זוכרת במדויק. משום מה, דבר אחד אני זוכרת מילה במילה, כששאלתי אותו מה החלום שלו:

״אני רוצה לפתוח מסעדה הודית בצפון.״

מפה אין הרבה הפתעות, כולם יודעים על ׳טאלי׳ בקריית שמונה, על הסיקורים הבלתי נגמרים של קאלו, עם הסיפור המיוחד והאופי המיוחד והעברית הכל כך זורמת שזה לא נתפס.
לכן, את מה שכבר סופר על קאלו באבא מפושקר/קריית שמונה לא אספר לכם שוב, ומי שלא יודע, מוזמן לקרוא כאן על קצה המזלג, ובהרחבה – בגוגל.

 

 

שבת אחרונה לשנה האזרחית, ישראל, 2018.

קאלו מפרסם פוסט בו הוא מפציר בנתיני הפייסבוק לבוא לחרמון כי יש שלג.

תוך עשר דקות אני מסמסת לו, ״טוב, אני מגיעה מחר, מביאה איתי מצלמה. תהיה מוכן.״
 

בזכות קאלו נסעתי לצפון לראות שלג ובאותה הזדמנות – לחפור איתו עוד קצת, לשתות משהו חם ולתעד את המאורע.

 

צפו בקאלו עונה על השאלות החשובות באמת:

 

אלו גובי או פאלאק פניר?

 

סמוסה או פלאפל?

 

נאן או צ׳אפאטי?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *