Categories
ללא קטגוריה

הודו למטיילים עם שיק

לקובי קרייזר אין שום כוונה להתנצל על היותו חובב אופנה מושבע. כשנסע להודו שבר את הראש איך לשמור על הסטייל בטיול, ואחרי שהצליח יש לו טיפים גם בשבילכם

יש שיגידו ששטחי לעסוק באופנה בהודו, ואנחנו אומרים –  שימשיכו להגיד…. לקובי קרייזר אין שום כוונה להתנצל על היותו חובב אופנה מושבע (וסטייליסט בעל טעם מצוין), שלא נכנע לתכתבי התרמילאיות הטיפוסית (מישהו אמר שרוואלים?). אז אתם, שרוצים גם לטייל וגם לשמור על הסטייל הנכון והמתאים להודו –  זה בשבילכם.

"כמו רבים אחרים, חשקה נפשי בטיול להודו", מספר קובי. "ושלא כמו רב האנשים שמעוניינים בטיול בהודו, אני אוהב בגדים יפים… בעיה! ארבעה חודשים בשרוולים ובסמרטוטים? לא יתכן! אם היה ניתן, הייתי מביא פריטים רבים מהמלתחה שלי, אבל המגבלות כה רבות – התיק הכבד על הגב, החשש לאבד בגדים, שפריט יקר יתלכלך או יאבד להודית בכביסה, או להראות כמו בדיחה בין שורת לובשי השרוולים"

קובי בהודו. מביא את הסטייל

אז מה עושים?

"לאחר מלאכת מחשבת, הגעתי למסקנה שהסטייל יכול להצטרף אליי לטיול. איך? ובכן, הודו היא כידוע הודו מקור השראה בלתי נדלה. צבעים, מרקמים, בדים מקומיים, תכשיטים, ואינספור סגנונות ממזרח וממערב. אפילו קארל לגרפלד האגדי הקדיש קולקציה של שאנל למומבאי".

שילוב מנצח של לבוש בהודו. מקורות ההשראה בלתי נדלים

תן כמה טיפים לטיול מלא בסטייל.

"הביאו מהבית פריטים בסיסיים, בצבעים כהים כמו שחור, כחול כהה ואפור עכבר. אלה לא יראו מוזנחים או מלוכלכים, וישתלבו עם פריטים צבעוניים מהשווקים המקומיים בקלות. טיפ נוסף – אקססוריז, אקססוריז, ועוד פעם – אקססוריז! תעמיסו!! בהודו תמצאו הכל מהכל – סגנונות, חומרים, איכות ומחיר. המון צמידים, שרשראות, איזה צעיף משי… כל אלה יעניקו לכם נגיעה אתנית, ויוסיפו אווירה אקזוטית לכל הופעה. ולסיום – נצלו את מגוון ושפע חולצות האלים הססגוניות, ושתמיד תהיה לכם חולצה לבנה חגיגת וזוג משקפי שמש אהוסים. זהו, עכשיו אתם מוכנים לטייל בוהדו – עם סטייל".

 

חולצה לבנה משקפי שמש אהובים. פריטי חובה

אקססוריז, אקססוריז, אקססוריז! אנרגיה חיובית עם שרשראות הדראגשה

 

הלוק המושלם בהודו – ככה נראה שילוב מנצח

יש לכם רעיון לעוד שילובים מעניינים? כתבו לנו!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *