Categories
ללא קטגוריה

הצחוק המתגלגל של פאולה נדם

פאולה בת' ווטרס, יהודיה אמריקאית שעלתה לארץ לפני 4 שנים והייתה אהובה על רבים, נהרגה בתאונת אופנוע בגואה. חברותיה מירב אנטמן ותמר חטב כותבות על הנפש החופשייה שהייתה - ואבדה 

פאולה בת׳ ווטרס, יהודייה בת 27 שעלתה לארץ לפני 4 שנים מבוסטון שבארה״ב, נהרגה לפני שלושה שבועות בתאונת אופנוע בגואה. לאחר סיבוכים בירוקרטים לא פשוטים, הצליחה משפחתה להביא את פאולה לקבורה בארה"ב.

בשנים בהן חיה בארץ, התחברה פאולה עם ישראלים רבים ובאופן טבעי נמשך החיבור גם בהודו. היא הייתה דמות מוכרת ואהובה מאד בקרב המטיילים הישראלים. מותה הטראגי מחדד פעם נוספת את העובדה שלפני שאנחנו נותנים "קיק" ומתניעים את האופנוע, חשוב שנזכור שיש מי שמחכה לנו בגסט-האוס, וגם בבית.

 
תמר חטב ומירב אנטמן, חברותיה של פאולה, כתבו לזכרה:

את פאולה הכרנו במסיבת יום העצמאות לפני 3 שנים. החיבור היה מיידי – היא הייתה נפש חופשייה, יפיפייה ומיוחדת, שכל מי שזכה להכיר אותה הוקסם מהאור שקרן ממנה, ובכזו פשטות…

הצחוק המתגלגל, השמחה, האהבה ללא תנאים, האנרגטיות והחופש בעיניים… כל אלו היו תכונות בולטות מאוד באישיות שלה.

לפאולה היה עסק מצליח משלה, מעצבת תכשיטים עם סגנון מאוד מיוחד, שהוא רק שלה… גם הלבוש שלה היה ייחודי, תמיד מעניין וצבעוני, בדיוק כמו האופי שלה. פשוט מעוררת השראה. לא היה אכפת לה מה יגידו או מה יחשבו עליה, הייתה אמיתית ונאמנה לעצמה.

פאולה הייתה מאוד חברותית, והיה אפשר להתחבר אליה מאוד בקלות. היא תמיד היא נתנה את מלוא תשומת הלב לכל אדם שהיה בא איתה במגע, ובזכות זה התחברה לאנשים בכל העולם.

נדמה היה שפאולה מתכננת תמיד את ההרפתקה הבאה, את הטיול הבא שלה… היא לא פחדה ללכת למקומות לבד, ולא היה משנה לה עם מי, היא הרי תסתדר… תמיד מצאה אנשים שיתחברו אליה. היה לה המון אומץ ותמיד הלכה אחרי הלב. 

בארץ, פאולה גרה איתנו במכמורת. היא מאוד אהבה את הים ואת החוף, והכניסה לפה המון חיים.

פאולה השאירה את חותמה בכל אחד מאיתנו, ותמיד תהיה חלק בלתי נפרד מאיתנו וממשפחתנו. אחות לנצח.

השיר הזה הוא בשבילה: 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *