Categories
ללא קטגוריה

התגשמות חלום בהודו – חלק רביעי

משם רצתי למקדש לעמוד בתור לקבל חיבוק מאמה, רציתי הפעם להיות במודעות מלאה ולחוות באופן מלא את המפגש, מה שקרה שם היה כל כך מדהים שאפילו החסידים הוותיקים שלה, אותם שיתפתי לאחר מכן, היו נפעמים ולא הפסיקו לברך אותי על כך שבורכתי.

   

חברים יקרים, אני עוברת חוויות מרגשות ביותר באשראם של אמה, קיבלתי ממנה חיבוק והרבה יותר מכך, והרגשתי רצון עז לשתף אתכם אבל נלך לפי הסדר.
אני כאן כבר יומיים ועדיין מנסה לקלוט את המקום הענק הזה. יש כאן כמה בנייני ענק רבי קומות המאכלסים כ-3,000 אנשים! אני מתאכסנת בחדר שמיועד ל-4 נשים ומזכיר לי את האכסניות המוזנחות שבהן לנתי בטיולים השנתיים בימי התיכון. על מיטת ברזל מונח מזרון קשה ביותר. יש לי קרע בגיד כתף שמאל ועקב קשיות המזרון התעוררו כאבים עזים ולא הצלחתי כמעט לישון. 
בוקר החלטתי לעזוב את האשראם מבלי לחכות לחיבוק מאמה. למזלי הטוב, שני חברים שכנעו אותי לא לסוע ולתת לעצמי הזדמנות לבדוק את הנושא. אחה"צ הגיע הפיצוי – אמה הגיעה למקדש (אי אפשר לדעת מראש מתי היא מגיעה) ועמדתי בתור לקבל ממנה חיבוק. חוויה כל כך מרגשת! מרוב שהיא מרגשת הייתי באווט באותו הרגע. זכרתי רק שבזמן שהי חיבקה אותי היא לחשה באוזניי (בעברית!):קרובתי, קרובתי(מספר פעמים).

 

 

בהמשך היה במקדש ערב שירה מדהים ביותר. כ-10 נגנים וזמר שרו ונגנו על הבמה, כשאמה מובילה את השירה – זה נשמע באוזניי כמו גן עדן, איזו חוויה עוצמתית! בלילה שוב לא הצלחתי לישון מעוצמת הכאבים בכתף. בבוקר החלטתי שאם לא ימצא לי מזרון יותר רך אעזוב את האשראם. ואז החלו לקרות כל הנסים!

 

 

 

 מצאתי מישהו ששלח אותי למישהו ונמצא לי מזרון יותר רך וגם כרית נוחה. משם רצתי למקדש לעמוד בתור לקבל חיבוק מאמה, רציתי הפעם להיות במודעות מלאה ולחוות  באופן מלא את המפגש, מה שקרה שם היה כל כך מדהים שאפילו החסידיםהוותיקים שלה, אותם שיתפתי לאחר מכן, היו נפעמים ולא הפסיקו לברך אותי על כך שבורכתי.

 

אז הנה מה שקרה. הגעתי למקדש שבו הושמעה מוסיקה שמיימית, שאגב, מושמעת בכל רחבי האשראם הענק, והיא נמשכת כל עוד אמהמחבקת, גם אם זה יקח שעות ארוכות. החלטתי לספר לאמה, באמצעות הממונה על הסדר שלידה, על הכאבים בכתף שלי ולבקש ממנה רפוי. כשהגיע תורי, היא חיבקה אותי ואז התקרבה אלי האישה ולחשה לה במליאלית (שפת קרלה) את העניין. אמה הביטה לתוך עייני בדאגה עמוקה והחלה ללטף את כתפי השמאלית שוב ושוב תוך שהיא אומרת דברים במליאלית לעוזרתה. לאחר מכן חיבקה אותי שוב בחוזקה והצמידה אותי לחיקה מספר פעמים, תוך שהיא לוחשת שוב באוזני מספר פעמים בעברית: קרובתי, קרובתי…( כמעט בכל שפה היא יודעת מספר מילים, אותן היא לוחשת תוך כדי החיבוק, לאחר שאחד העוזרים מברר את שפת המחובק). בתום החיבוק נוהגת אמה לתת בידי המחובק ממתק עטוף שנקרא PRASAD(מתנה קדושה).לעתים כשהמפגש מתארך מעבר לחיבוק, כשהיא מחליפה מספר משפטים, היא נוהגת לתת גם פרי, וזה מה שהיה איתי. היא שמה בידי את הממתק ואז לקחה גם בננה ושמה בידי, תוך שהיא אומרת דברים לעוזרתה. העוזרת אחזה בידי, הובילה אותי בתוך ה המון, תוך שהיא מתרגמת לי את דברי אמה. אמה אמרה שבמהלך הטיול שלי אשים צאוורון רפואי על הצוואר וביקשה מעוזרתה להושיב אותי למרגלותיה, צמוד לכסאה!

 

חברים,אני לא יודעת כמה מכם חוו את החווייה של קבלת חיבוק מאמה, אלו שחוו זאת בוודאי יודעים שלאחר קבלת החיבוק, העוזרים מוציאים מייד את המחובק מחוץ לתור כדי לאפשר לאלפי הממתינים בתור להגיע לשבריר שנייה לאמה. והנה אני, מובלת אחר כבוד, לתוך המעגל הגדול של חסידיה הוותיקים ועוזריה שיושבים למרגלותיה, לשבת הכי קרוב אליה, צמוד לכסאה! אני מניחה שהיא רצתה שאספוג מהאנרגיה שלה, לצורך ריפוי הכתף שלי, וזה מה שהיה. לאחר כ-5 דקות הכאב נעלם כמעט לחלוטין! הייתי כל כך נרגשת, בכיתי ללא הפסק. ישבתי כך כחצי שעה (רציתי לפנות מקום לאחרים), איזו אישה מדהימה! כל כך הרבה אנרגיה, אהבה וחמלה יש בה. הבטתי בה וראיתי את העוצמה שיש בה, היא מחבקת אלפי אנשים, הרבה פעמים מפגש כזה אורך 20-26 שעות והיא לא קמה ממקומה עד אחרון העומדים בתור! מסביבה עומדות מספר עוזרות שמנגבות את זיעתה, מפזרות עלי בושם, מושיטות לה מים וכו’, היא לא קמה, היא מחבקת ומחבקת ללא הפסק, אומרת דברי נחמה, אהבה. איזו אישה מדהימה, כל כך הרבה אהבה,עוצמה ונתינה!

 

בזה לא הסתיים המפגש שלי איתה. לאחר שהסתיים המפגש של הקבלה, פיניתי את מקומי והלכתי לעמוד בתור אחר. זה תור הנתינה. בתור הזה עומדים כל אלה שרוצים להגיש לאמה את ה-PRASAD שאותו היא מגישה למחובק. לכל אחד יש 1.5 דקה לעמוד לצידה, וכשהיא מחבקת את העומד בתור, שמים בידה את הממתק. זהו סוג של נתינה לאמה, עזרה לנתינה שלה לאחרים.
חברים יקרים, אני נרגשת עד בלי די, יקח לי עוד זמן לעכל ולהפנים את החווייה המדהימה. רציתי לחלוק איתכם את החווייה, אתם הלא שותפי למסע! 
OM NAMA SHIVAYA.

 

 

(דני: )תקציר הפרקים הקודמים של יהודית למי שפספס:

 

חלק ראשון – 2.12.2007

It’s real! I am in India!

hodu.co.il/node/3831

 

חלק שני –  13.12.2007

בנסיעה בלוקל באס ישבתי ליד הודית נחמדה שידעה מעט מאוד אנגלית. שוחחנו איך שהוא ובהמשך היא צרפה לשיחה את בעלה שישב במושב לידנו. אחרי כשעה היא נותנת לי את מספר הטלפון שלהם ומבקשת ממני את מספר הטלפון שלי, אומרת שאני נחמדה והם רוצים להתחבר איתי – זה לא מדהים? איפה עוד יכול להיות דבר כזה?


 hodu.co.il/node/3833

חלק שלישי – 2.1.2008

היופי של מדינת קרלה לא מפסיק להדהים אותי, כל כך הרבה עצי קוקוס ענקיים, כל כך הרבה מים, כל כך הרבה שלווה, אנשים מקסימים, קצב חיים רגוע.


hodu.co.il/node/3836

 

 

חלק רביעי –  5.1.2008

משם רצתי למקדש לעמוד בתור לקבל חיבוק מאמה, רציתי הפעם להיות במודעות מלאה ולחוות באופן מלא את המפגש, מה שקרה שם היה כל כך מדהים שאפילו החסידים הוותיקים שלה, אותם שיתפתי לאחר מכן, היו נפעמים ולא הפסיקו לברך אותי על כך שבורכתי.

 

hodu.co.il/node/3837

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *