Categories
ללא קטגוריה

טיילתי בכל העולם ועדיין- אין כמו הודו!

אביחי כבר טייל בהמון מקומות בעולם וחווה על בשרו את השוני הגדול בין מקום למקום.

אז מה הופך את הודו למקום המיוחד ביותר שמטייל השבוע שלנו היה בו?

שמי אביחי צמח, 27,  גר בתל אביב ועוסק בשיווק ומכירות. אוהב מאוד לטייל בעולם ובין חותמות הדרכון שלי ניתן למצוא יעדים מרוחקים כמו ניוזילנד, הונג-קונג, תאילנד ודרום אפריקה או מקומות יותר מקורבים כמו גרמניה, אמסטרדם, פולין, דנמרק ועוד..

אבל הכי חשוב, תוכלו למצוא בה את חותמת הודו שהיא בהחלט המדינה האהובה עליי.

וואו, אתה ממש אוהב לטייל. במה הודו שונה משאר המקומות שביקרת בהם?

הודו זה לא עוד טיול! הודו זה מסע שאתה עובר עם עצמך ועם התובנות לגבי החיים שם אתה מבין את הכוח האמיתי של העם הישראלי ואת החיבור המדהים שנוצר בין אנשים. זהו קסם שלצערי לא קיים בהמון מדינות. להודו יש את הקסם החזק ביותר של אהבת חינם אין.

 

                                     נמסטה

 

האם היו לך ציפיות מהטיול בהודו?

היו לי המון ציפיות לגבי הודו כי הרגשתי בתוכי שהיא תהיה שונה ממה שחוויתי עד היום. היה לי רצון עז לראות את הודו האמיתית: היפה, המכוערת, הטובה והקשה. חיפשתי את הפשטות שמובילה לאושר ללא סיבה. כיוונתי את הרוח שלי למסע נפשי מסוים שיתקיים בהודו.

מה המקום שהכי אהבת בהודו עד כה?

אחד המקומות היפים שהייתי בהם הוא וואטה קנל שנמצא בתוך קודאי קנל. זהו כפר הנמצא על הר שמתנשא ל- 2000 מטר. אתה מוצא את עצמך מעל העננים בתוך מקום מיוחד וקסום. הגענו לשם מספר חבר'ה ממונר ומקוצין מלאים באנרגיות וברגע שהגענו, הרגשנו שהגענו הבייתה. השהייה שם היא לא בגסט האוסים, אלא בדירות קטנות ומושכרות עם מטבחים משותפים, שם ניתן להכיר עוד אנשים ולהתחיל להרגיש כמו משפחה.

עם כל-כך הרבה טיולים, מה בהמשך?  

 אני רעב לעולם ורוצה לטייל בעוד המון מקומות. מכאן אני שואף לחזור לאירופה, לונדון ומדריד ומשם לחזור ליפן. גם ארצות הברית היא בתכנון שלי. בקיצור, אני לא מתכוון להפסיק לטייל בקרוב.

 

במרחבים של הודו

במרחבים של הודו

 

אתה רואה את עצמך גר בארץ באיזשהו שלב?

אני מאוד אוהב את הארץ וחושב שאחזור לגור בה, אך לא לפני שאתנסה במגורים בחו״ל. אולי באירופה. מאמין שצריכים אותנו גם שם כי אנחנו צובעים את הסביבה ומוסיפים עניין. אני גם לא מחשיב את עצמי כטיפוס של זוגיות אני סוג של נפש חופשיה. לכן, להתמקד במקום אחד נראה לי משעמם, אבל אין לדעת .

 

מהו הטיפ האישי שלך למטייל המנוסה שהגיע להודו אחרי שחווה עולם?

הטיפ שלי למטייל המנוסה שהגיע להודו הוא שחייבים לזכור שהודו אחרת מכל מקום אחר בעולם ושאין על האהבה של מאמא אינדיה. תטייל לבד, תתנסה לבד ואל תשנה את הטיול שלך בגלל אנשים אחרים, תמיד מוצאים עם מי לטייל, אני דבר כזה לבד בהודו. 

 

אביחי, נשמע שהחוויות שלך הולכות להצטבר לאין- קץ.

בהצלחה ועוף על הטיול שלך 🙂

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *