Categories
ללא קטגוריה

טראק הקניות של בת אל

שלחנו את בת-אל דבח, התרמילאית הכי מתוקתקת שהמיין באזאר ראה, ליום שופינג שכולל המון מזגן, המון קפה ואווירת קארי, שארלוט, סמנתה ומירנדה בקניון הממוזג. נא לקחת פורטר, בקבוק מים ולצעוד בשבילים - טראק הקניות התחיל!

 

אחרי חודשיים (וארבעה ימים) של הסתפקות בשרוואלים ושאר סמרטוטים, הגיע הזמן לשבור את הסבל! אספתי את שלושת חברותיי הטובות ולצלילי נעימת הפתיחה של "סקס והעיר הגדולה" יצאנו למסע קניות בניחוח מסאלה… בכל זאת היום התחיל במיין בזאר.
 
יש שיק בשוק. צילום: בת-אל דבח.
 
 
נסענו ב-800 רופי 45 דקות בג’יפ ממוזג למתחם TLS. המתחם מורכב משלושה קניונים שהם כיכר המדינה, קניון ארנה ועזריאלי ביחד.
 
נא לקחת פורטר, להכין מים מינרליים ולהקפיד לצעוד בשבילים. טראק הקניות החל!
 
הגענו לקניון, שבהודו כמו בהודו, מחולק על פי הקאסטות לשלושה, כשבכול חלק אפשר למצוא חנויות לפי התקציב שלך. אבל לפני שאנחנו מדמיינות שאפשר לקנות בכל הקניון, אני נזכרת במשפט שאימא שלי נוהגת לא לומר: "לא עושים קניות על בטן ריקה". מזל שיש פה סניף של KFC.
 
לא עושים קניות על בטן ריקה! KFC
 
אחרי הארוחה התחלנו במסע, בטראק הקשה הזה בין חנות לחנות, ממדרגות נעות למדרגות נעות-נראה כי טווח המחירים למותגים מובילים ויוקרתיים הוא 10 אחוזים פחות ממה שיש בארץ. בכל אופן אנחנו הגענו בעונת הסיילים, ככה שבזכות זה נוספו לנו עוד שקיות לידיים. מה שעשה את הטרק הזה בקניון ליותר קשה.
 
ערימת שקיות אחרי סיבוב 1
 
אפשר למצוא הכול בקניון; מזארה, מנגו, טומי, מאק, פורבר21 ועד דיור, קלווין קליין, וג׳מי (צ׳ו צ׳ו צ’ו) והכי חשוב- יש עמדת מניקור!
 
 
בסופו של היום המשוגע, הגענו מצויידות בשיזוף שורש שמעוטר בלק גרושות אל המיטה המפנקת מוקפות בכול הטוב הזה!
 
ערימת קניות אחרי סיבוב שני
 
 
 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *