Categories
ללא קטגוריה

כרטיס עובד: ג’קי המפורסם מפושקר

קבלו את ג'קי מפושקר, שר בעברית חולם על ישראל. ג'קי אוהב לבלות בקרב ישראלים יותר מאשר בקרב בני עמו – הוא אהוב מאוד בקרב המטיילים השראלים – והתחושה היא הדדית לגמרי. נבית מספרת לנו איך הכירה אותו ואת סיפור חייו

מאת: נבית נגר

 

ג'קי, בן 32 נולד ברג'אסטן המדברית והקסומה שבהודו. בתור ילד, במקום לבלות בבית הספר, הוא העדיף את לימודי החיים בקרב התיירים. "לאבא שלי היה מלון בעל 10 חדרים, אהבתי להתרוצץ במסדרון המלון, לשמוע את השפות השונות ולהיות קטן בין גדולים". 

 בגיל מוקדם עם בגרות שאינה אופיינית לילדים בכיתה ב'. הוא עזב את בית הספר על דעת עצמו. "כבר אז ידעתי שהתיירים זה הבית ספר שלי, המשפחה שלי"

 

הוא נשאר נאמן לחלומותיו כך שבשנת 1999 הוא הקים וניהל את מסעדת "נרגילה" בפושקר שברגאסטן. מי שטייל בשנים הללו לא יכול שלא להכיר את המקום או את ג'קי,המקום הניב הצלחה גדולה והיווה כבית ומקום לתיירים לשבת בחברותא בנחת, לחגוג חגים או סתם את החיים, אנשים מספרים שבהודו של היום(2014), מקומות כאלו כבר לא קיימים..   

בשנת 2011 הנרגילה נסגרה ומאז הוא ממשיך לנהל מסעדות, אפשר למצוא אותו על הקו שבין פושקר- לפרוואטי

  blue dyemoned בקאסול שבפרוואטי

או ב-oh magic view בפושקר בעונה

 

 

 

את ג'קי פגשתי לראשונה בראג'סטן שבפושקר, במסעדה שאותה הוא מנהל שנתיים כמעט . אני לא אשקר , לא חייכתי בפעם הראשונה והשנייה כשהוא מנסה להצחיק אותי בעודו מדבר עברית מתומצתת, החשדנות הישראלית מהבית עוד היתה קיימת בי.

את מסעותיי המשכתי למנאלי הגעתי, בגסטהאוס עם חצר עמוסה בעצי דובדבנים ותפוחים ישנתי ובוקר אחד את ג'קי ראיתי.. ואללה זה פנים שאי אפשר לשכוח.. הזמן עבר החשדנות התמוססה וחיוכים הם כבר מזמן עניין שבשגרה, חייכתי ומכאן זה סיפור על חברות מופלאה.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *