Categories
ללא קטגוריה

כשמזרח פוגש מערב: להקת אלט ג’יי בהודו

להקת האינדי רוק שכבר הספיקה לטפס לפסגה העולמית הגיעה לבנגלור שבהודו וישראלים רבים החליטו לצאת מהתבנית של הטיול ולנסוע להופעה. תום לנדאו ודקל אמסילי הם שניים מהם ומספרים על החוויה

מעטים הישראלים שלא שמעו על ההופעה של להקת אלט- ג'יי הבריטית שהתקיימה בבנגלור בפסטיבל המוזיקה "Emerge" ב-28 לפברואר האחרון. כתבינו מהשטח: תום לנדאו (26) ודקל אמסילי (23) סיפרו לנו על חוויותיהן מההופעה.

על להקות נוספות שעלו לבמה לפני אלט ג'יי מפרט תום:

""Pravaazp" היא להקת בלוז הודית נהדרת שנתנה הופעה מוצלחת, שהוציאה הרבה התלהבות מהקהל. בשלב הזה עוד לא התאסף קהל רב מסביב לבמה אך זה התחיל להשתנות כשההרכב האלקטרוני הבריטי "Rudimental" עלו לבמה לסט מרעיד ומרקיד שלא השאיר אף אחד אדיש."

 

הוא ממשיך: "בשמונה וחצי Alt J סוף סוף עלו לבמה ופתחו עם אחד הלהיטים מהאלבום השני שלהם ", "Hunger of the Pine לקול תשואות הקהל. בהמשך הגיעו להיטים משני האלבומים כמו "Matilda"- ו "Fitzpleasure" ,"Left Hand Free" ,"Tesselate" ,"Taro". ההופעה נחתמה סופית עם "Breezelocks" האהוב."

 

פול פאוור. דקל עושה את הסימן המסחרי של הלהקה

 

גם תום וגם דקל הסכימו בקשר לרמת האירוע עצמו: "האירוע היה מושקע באמת ברמה גבוהה, החוויה המערבית והמסודרת בתוך כל הבלאגן האותנטי של הודו, הייתה טוויסט מעניין ומהנה לטיול פשוט של מוצ'ילה על הגב, בגדים ממוחזרים ומקלחות באקט" מספרת דקל. תום מחזק ואומר "המתחם היה נקי, משולט, מתוקתק וממוסחר כהלכה, והמחירים הרבה מעבר לרמת המחירים הרגילה של הודו (50 רופי לחצי ליטר מים!)".  

  

       

"אירוע מושקע וברמה גבוהה". דקל עם החברים הישראלים

 

אך לגבי ההופעה עצמה היו דעות מנוגדות בקרב שני מבקרנו. תום: "הביצועים היו מעולים, עם תיפוף מדויק ומיוחד וההרמוניות הקוליות הנהדרות שהן סימן ההיכר של הלהקה." לעומתו, דקל הרגישה קצת אחרת: "בכל זאת, בתוך כל השיגעון שהיה באוויר, אני באופן אישי הרגשתי שהלהקה יכלה להפציץ יותר. זה נכון שיש להם סגנון מאוד ספציפי ומיוחד, סגנון רגוע יותר, אבל תמיד יש גרסת הופעה. גרסה שמזריקה לשיר חוזק ואנרגיות שיעיפו את הקהל באוויר. לפי דעתי הלהקה עוד טרייה בעולם ההופעות וזה הורגש, אבל זה חלק מצבירת ניסיון וביקורת בונה למען הופעות מחשמלות יותר בעתיד. למרות שאומנם מעט התאכזבתי מההופעה עצמה, אבל עדיין הייתי ממליצה להגיע לפסטיבל כזה כי היה פשוט כיף גדול. האווירה מטורפת ובחלט שווה."

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *