Categories
ללא קטגוריה

לאבנה מיונז וג’חנון צ’פאטי: האיזראלי פוד הכי טוב בהודו

מי מאיתנו לא חלם על איזה חומוס טוב בטיול? האוכל ההודי טעים ומגוון אבל מדי פעם אנחנו מחפשים טעם שיזכיר לנו את הבית או את השניצל של אמא. בדקנו עבורכם את המסעדות עם האוכל הישראלי המומלץ ביותר בהודו

 

איזראלי ברקפסט, פלאפל ושניצל הם כבר מאכלים שגורים בתפריטי מסעדות בהודו. במרבית המסעדות המתויירות קיים אף חלק שלם בתפריט המוקדש לאוכל ישראלי. אבל מי מאיתנו לא פעם התאכזב מלאבנה העשוי ממיונז או ג'חנון שבכלל עשוי מצ'פאטי. יצאנו לשאול : איפה האוכל הישראלי הכי טוב שאכלתם בהודו?

 

צפון הודו:

מירון קרליק (50) מגבעתיים מספר לנו על ה"ישראלית" שבדרמקוט, דרמסלה. " המסעדה בבעלות ישראלית ומלאה בישראלים במשך עונת התיירות. יש שם גם ספרים להחלפה, חדר קולנוע עם מגוון סרטים ומשחקי שולחן כולל שש-בש כמובן. המקום נקי והאוכל טעים- יש שקשוקה, מלוואח, ג'חנון, שניצל, המבורגר ועוד. ואגב זה בטח המקום היחיד בכל הודו שיש סוכרזית .מהמסעדה גם אפשר לצפות על כל העמק לכיוון בגסו."

 

"יש גם ספרים להחלפה, קולנוע ושש בש". הישראלית בדרמקוט

 

"אם אתם בקאסול ולמרות כל הישראלייאדה עדיין מתגעגעים הביתה לכו תאכלו חומוס ב"מאמא קפה". אומר עידן עזיזיאן, (23) מראשון לציון.

 

דויד דוידוב (23) מראשון לציון מספר לנו על בית חב"ד בקאסול- "יש שם טורטיות כאלה עם שניצלים וקבבים, שקשוקה, חומוס, טחינה… דברים שלא נתקלים בהם כל יום בהודו."

 

"שניצלים, קבבים, שקשוקה וטחינה." בית חב"ד בקאסול

 

מרכז הודו:

תום לנדאו, (26) מתל אביב ממליץ לנו על מסעדת "העין השלישית" בפושקר: "זו מסעדה של ישראלית בשם מיכל שהתחתנה עם הודי. מה שמיוחד שם זה הסלטים הענקיים עם מלא דברים כמו בבתי קפה בארץ."

 

"סלטים ענקיים כמו בבתי קפה בארץ". העין השלישית בפושקר

 

 דרום הודו:

זמר ברנע, (22) מקיבוץ שמרת ממליץ לנו על הפלאפל והחומוס ב"well café " שבאורוויל: "זה מקום של ישראלים שחיים שם שנים. יש שם אחלה מנה של פלאפל, חומוס וסלטים ב-200 רופי הכוללת גם אוירה טובה, ערבי ג'אם וריקודים."

 

"מנה של פלאפל, חומוס וסלטים ב200 רופי." קפה וול באורווויל

 

שקד צדוק (24) מכפר סאלד מספר לנו  שבמסעדת "קריסטל גואה" בחוף פאלולם שבגואה יש "שניצל בדיוק כמו בבית אם לא יותר טוב אפילו שמכינה טבחית ישראלית מבוגרת שבאה לשם רק לעונה.

 

אופיר וולף גינסברג (22) מהרצליה מספרת לנו על "דודו פלאפל" בהאמפי שאפילו עשינו עליו כתבה! : "מקום מקסים קטן עם רדיו שמנגן מוזיקה ישראלית, כל יום יש ספיישל של אוכל אחר שמזכיר את הבית , קוסקוס, קובה סלק, קציצות וכמובן ג'חנון בשבת . דודו עצמו בחור שאולי נראה קצת עצבני אבל יש לו לב רחב והוא מקסים ומת על ישראלים."

"קוסקוס, קובה סלק וג'חנון בשבת." דודו פלאפל בהאמפי

אז לסיכום, נכון שקשה למצוא אוכל כמו בבית אבל מסתבר שכן יש תקווה!

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *