Categories
ללא קטגוריה

מה לובשים לחג בהודו?

 לכבוד אלו מאיתנו שהתמזל מזלן לחגוג את ראש השנה בהודו, כתבתנו טל גטרייטמן מביאה לכן את אופציות הלבוש החגיגי והנוח לערב החג בדהבה או במסעדה של הגסטהאוס. חג שמח!

 

ראש השנה בפתח ואיתו באות המחשבות על מה נלבש לחג. אז בגלל שאין בסביבתנו סניף קרוב של h&m, קפצנו לאניל טיילור החייט (הוא באמת חייט ובמקרה זה גם שם המשפחה שלו – צוות האתר הציץ בתעודת הזהות שלו). למזלנו מצאנו את הילה מלכי, קוראת אדוקה שליווינו בעת מסע חיפוש האאוטפיט המושלם לארוחת החג בהודו.
 
אניל בחנות במנאלי, ממשיך בעבודה הקשה לקראת החג.
 
התכנון: לחגוג באחד מיעדי הימצ’ל פאראדש. לכן טוב שיש את אניל במנאלי (וגם עוד סניף בפושקר) שיחד איתו אפשר לתפור ולעצב או לבחור ממבחר בגדים קיימים לגבר ולאישה. כיוון שאנחנו נשים עצלניות וחסרות מעוף אז במקום לעצב החלטנו לבדוק מה יש מוכן במלאי. לאחר פשפוש בין הבגדים בחרנו בכמה אופציות, החל מהאופציה החגיגית מאוד ועד לקז’ואל.
 
לבחורה החגיגית והמפציצה
שמלת הערב בעיצובו של אניל מיוחדת במיוחד ואין ספק שהיא לא שמלת ערב החג הטיפוסית והמצויה בכל בית וגם יש בה את הנגיעות ההודיות של אניל.
 
 
 
לבחורה הישראלית שרוצה להיות חגיגית גם בהודו
ומשמלת הערב החגיגית אפשר לבחור בלוק הישראלי-בהודו-חגיגי. חולצה לבנה ואלאדין, אלא מה?
 
 
לבחורה הישראלית-בהודו-חגיגית-ועוד קצת חגיגית
ואם בא לכן להישאר עדיין בלוק הישראלי חגיגי בהודו אבל להוסיף טאצ’ קצת יותר נועז (להודו), אניל מציע את הלוק הבא: גופיות תחרה (כשיש משהו מתחת) ומכנסי אלאדין.
 
 
ולמי שממש רוצה לוק רגיל ונוח
אז נסכם את זה בלוק הכי רגיל, הכי נוח וזה שרוב הסיכויים שהייתי הולכות איתו גם בארץ!
 
 
תודה לאניל המקסים על העזרה!
נתראה בפושקר לקראת עוד חג (או סתם מתקפת קניות…)
 
כתיבה וצילום: טל גטרייטמן

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *