Categories
ללא קטגוריה

מחזירים את הגואה לגואה

עדי אוזן, בן 26 ממבשרת ציון, הוא מי שעומד מאחורי ״שתולים״ -  הפקה של ארועי טראנס שנועדה בגדול להחזיר את מוזיקת הגואה הטראנס - לחופי גואה! עדי מספר לנו על הרקע -  ועל איך הקימו הפקה משפחתית שעושה שמות ברחבי הסצנה בגואה. ויש אפילו עוד מסיבה באופק. כל הפרטים, לפניכם

כתיבה: אריאל שפיגל | עורכת: סיגל קריב

 

מה עשית בארץ ומה עושה עכשיו?

מתעסק מזה 5 שנים בתחום האירועים בארץ ובחו״ל.

בוגר קורסים בעיצוב גרפי, עריכת וידאו וקידום ברשתות חברתיות (ניהול מדיה חברתית).

ככה שאת כל הנושא של הפרסום ברשת אני עושה בצורה עצמאית.
חלק מהרכב טראנס בשם Battlefly ביחד עם עומרי שבו.

 

 עדי אוזן, גם מנגן

 

כמה זמן מטייל בהודו? למה הודו?

הגעתי להודו בפעם הראשונה בנובמבר האחרון (2018).

את הסיפורים על הודו אני שומע כבר הרבה שנים מבן דוד שלי שגדול ממני בשנתיים, הוא דיבר בעיקר על צפון הודו אבל אותי תמיד עניין להגיע לגואה המקום שבו נולדה מוזיקת הגואה טראנס.

 

מה זה ״השתולים״, מה אתם עושים ביחד, ואיך נולד הרעיון?

אז החבורה בעצם מורכבת ממני, אדיר אוזן (בן דוד שלי שנסע איתי מהארץ וליווה אותי במשך חודשיים) ועוד הרבה מטיילים שהכרנו כאן והיו איתנו לתקופות קצרות וגם ארוכות במשך העונה האחרונה, חשוב לי לציין שאולי אני לא משתמש בשמות פרטיים אבל המטיילים האלה נתנו מעצמם מעל ומעבר לדבר הזה שנקרא שתולים, מהמון זמן יקר מהטיול שלהם ועד ניהול של אירוע לבד בזמן שאני הייתי חולה והיום אנחנו חלק ממשפחה גדולה שמורכבת מיחצנים, אמנים, ואפילו בליינים שהתחברו לרעיון, חלקם אפילו עשו קעקוע של שתולים .

 

 


 קעקוע של שתולים (של owl spirit decoration)

 

בעקבות הרבה סיפורים מאדיר ומחברים שהיו, הבנתי שמוזיקת הגואה שנולדה בגואה פשוט נעלמה ונורא קשה למצוא מסיבה עם ליינאפ גואה טראנס בגואה, דבר שהיה קשה לשמוע כחובב גואה, שהיה בטוח שזאת המדינה שאליה צריך להגיע כדי לספוג השראה.

ברגע שהבנתי שאני לא היחיד שמתבאס מהמצב הזה, הבנתי שיש כאן בעיה שאני יכול לעזור לפתור אותה. התחלתי לקדם את ההפקה הראשונה של שתולים 90 בגואה, כבר בארץ הפעלתי קמפיין ממומן ביוטיוב שהיה ממוקד לצעירים במחפשים טיסות להודו.

אחרי מחקר רציני גיליתי שחואן ורדרה –  אחת מהאגדות של עולם הגואה טראנס, מעולם לא הופיע בגואה! אחרי הרבה מחשבה החלטתי לקחת את הפרוייקט על עצמי ויצאתי לדרך.

 

 

איך החוויה של לנהל "עסק" בהודו, עם איזה קשיים מתמודדים, איך זה שונה מהארץ?

לא קל, אבל לא בלתי אפשרי, לסגור מקום למסיבה זאת הבעיה הכי גדולה, שעות של התרוצצויות ממקום למקום עד שמגיעים למקום המושלם. אנחנו גם משתדלים לעשות במקום שונה כל הפקה –  ועד עכשיו זה הולך לנו מעולה.

בעיה נוספת, היא שהכרטיסים נרכשים באינטרנט ובשקלים, ככה שזה כאילו שהרכישה התבצעה בישראל ועל הוצאות לא תמיד מקבלים קבלה בהודו … למשל הטיסות של האמנים והמלונות היוקרתיים כן יחשבו כהוצאה מוכרת –  אבל יש סכומים לא מבוטלים שלא יקבלו הכרה בארץ.

הבעיה בלעבוד מול ההודים, היא שיש להם מנהג להגיד לך כן על כל דבר, גם אם אין להם באמת את היכולת לבצע את מה שאתה מבקש ולמצוא אנשים אמינים ואחראים. הייתה משימה לא קלה.

סיפור מטורף או מיוחד מאחת המסיבות / מהטיול בהודו:

אני לא יודע כמה זה מטורף אבל בהפקה שהבאנו את חואן לגואה הגיעו הרבה אנשים מהוותיקים של הסצנה כדי לראות אותו… עכשיו לשבת עם די ג׳י שיקגו, חלק מההרכב המפורסם 1200 מיקרוגרם, ולספר לו על העשיה שלנו – בשבילי זה מטורף.

 

ספר לנו על החזון, תוכניות לעתיד ברמה האישית / המשך טיול / מסלול?

להחיות את מה שאבד (להשיב לגואה את הגואה טראנס) כבר בסוף 2019 אנחנו מתכננים להטיס לגואה עוד הרבה אמנים.

לגבי המסלול ברמה האישית – אני פחות מטייל, באמת משתדל לעבוד כמה שיותר וזז מנקודה מרכזית אחת לאחרת.

למרות שרוב הפעילות שלנו מתרכזת בין גואה לאום ביץ׳, האירוע הגדול הבא יהיה ב – 21.03 בהולי בפושקר. זה יהיה גם אירוע סגירת העונה של ״שתולים״ אז יהיה טירוף!

את התפאורה המהממת למסיבות עושה owl spirit decoration , מוזמנים להתרשם! 

 

 נמצאים שם? אל תפספסו

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *