Categories
ללא קטגוריה

מטייל השבוע: ושדי של אושר

קבלו את מטייל השבוע שלנו, צלם ועורך וידאו אדיר (לא צריך להאמין, תכף תראו בעצמכם) ובכלל בנאדם אגדה! חן ושדי מתל אביב, הגיע להודו בפעם השלישית  - עם ציוד ואהבה בלב – ובלי תאריך חזור

חן ושדי, צלם ועורך וידאו . בן 28, גר בתל אביב כבר 5 שנים –  במקור מקריית חיים. כל התמונות והסרטים בכתבה שלפניכם  הם בביצועו, הפקתו, עריכתו.

וידאו שצילם ושדי עם צלם הודי בהולי פסטיבל בפושקאר

 

כמה זמן אתה בהודו? ואיזו פעם זו שלך בהודו?

אני נמצא בהודו כבר 6 חודשים, בדיוק יוצא לכיוון תאילנד כי אוטוטו מגיע ל- 180 ימים וחייב לצאת מהודו לקטנה, אז החלטתי לצאת לכיוון החופים של תאילנד לשלושה שבועות.

זו פעם שלישית שלי בהודו ואולי גם לתמיד היא תהיה אין לדעת לאן אתגלגל 🙂

 

״אין לדעת לאן אתגלגל״ 

מתי היית פעם ראשונה? וכמה זמן

הפעם הראשונה שלי הייתה לפני 7 וחצי שנים (תקופה של 5 חודשים) הפעם הראשונה הייתה פריצת דרך בחיים שלי, חזרתי טהור, ידעתי הכל, מי אני! איך אני! למה אני! כמה אני! איך לעשות! מה לעשות! ידעתי כל מה שאני רוצה לדעת! וזה בא לי בטיבעי! הודו! השלווה הזו! הרוגע! החופשיות! הכייף! התרבות! וואוווו!

למה חזרת שוב?

למה חזרתי שוב ושוב להודו?! וואלה אני מרגיש שזה עוד בית בשבילי! מרגיש שאני יכול להתבטא פה בדיוק כמו בארץ! נכון, בכל התחלה יש קצת קשה, אבל חיים פעם אחת. אז אם בא לי לראות את היופי הזה כל החיים, למה לא?! אפשר להגיע לפה תמיד, בכל גיל ואפשר גם להגיע לישראל תמיד! זרימה!

 

איך הודו נראית בפעם הזו? האם דברים השתנו? מה השתנה בהודו – ומה השתנה בך בתור מטייל?

הודו נשארה הודו הדבר, אולי טיפה התפתחה אבל כל העולם התפתח וטוב שכך! זה מדהים לראות את ההתפתחות הזו כי גם בפעם הראשונה וגם בשנייה, טיילתי ללא טלפון, התנתקות מדהימה. ופתאום אני מגיע להודו כצלם וידאו, עם שתי מצלמות, שתי חצובות, פנס לד רחפן רצועות, מטענים, מחשב נייד (לעריכה!) ו….. וואו.

 

 

כן עוד יותר כייף הכל זמין, נגיש…. במהלך המסע מישהי זרקה לי משפט שהיא שמעה:

"מזל שווה הזדמנות שפוגשת מוכנות…" משהו כזה. נחמד אהבתי. קרדיט למישהו!

אז מה השתנה בהודו עצמה? כלום

מה השתנה בי? מלא…. בגרות, מקצוע, הבנה, עולםםםם!

 

מתי התאהבת בצילום?

התאהבתי בצילום וידאו לפני 3 שנים. קניתי ישר מצלמה וטסתי בפעם השנייה להודו, קניתי גם חצובה והתחלתי לטייל ולשגע את כל הצלמים שצילמו בהודו בשאלות ועניין – וככה למדתי את תוכן המצלמה (איך לכוון אותה – כדי להגיע לאיכות הכי גבוהה שאפשר). כשחזרתי מהודו, לקחתי מורה פרטי לעריכת וידאו ואז התחלתי ללמוד אנימציה ב״מנטור״ בתל אביב. כיום אני מטייל, מצלם וידאו מסביב להודו…. ו….. ואוווו כמה כייף!

 

בית ספר למורים ליוגה שושדי צילם בגואה

 

מה אתה הכי נהנה לצלם בהודו?

וואוווו איזו שאלה אין יום שאתה לא רואה לפחות 20 פריימים של המיליון דולר ! 🙂 

(ולראייה…):

 

למה אתה הכי מתגעגע בארץ? מתי אתה חוזר? מה אתה מרגיש לגבי החזור

תאמת שאני ממש לא מתגעגע לארץ…. חוץ מלאנשים….. אמא אבא וכל המשפחה שלי, הקליקה של האושר אבל אושר של השמח!, גם לבאבו הכלב היפה שלי וחברים והחברות המדהימים והמדהימות שחיים איתי את החיים היפים האלו!

מתי אני חוזר?! מקווה לא לחזור 🙂 אשמור את מה שמתחולל לי בראש בנושא לעצמי עד שאבנה את זה באמת.

ספר על 2 חוויות בלתי נשכחות…אחת טובה ואחת לא טובה

חוויות לא טובות….ממש אתמול – אבל אל תיבהלו כי זה לא קורה הרבה. אתמול יצאתי ממנאלי ב-3 בצהריים לכיוון דלהי. ב-1 בלילה האוטובוס נתקע, כולם נשארו לישון באוטובוס עד 6 וחצי בבוקר. מפה לשם, הנהג של האוטובוס אומר לנו שאין אוטובוס שיבוא להחליף את האוטובוס הלא תקין. איכשהו אנחנו תקועים באמצע שום מקום בהודו, תופסים טרמפים לעיר שנמצאת שעתיים וחצי מאיפה שנתקענו. מגיעים לשם ולוקחים עוד 5 שעות "לוקאל" לדלהי – בקיצור 26 שעות של המוות… מי שמכיר אותי אני רגוע לגמרי במצבים כאלה, אבל הפעם הלך לי התחת מרוב שישבתי!

חוויות טובות שקרו לי בהודו? כל רגע שאני נושם!

 

צילום של ושדי בפסטיבל בעמק פארבטי

 

לעוד סרטים מטריפים בעמוד פייסבוק של חן ושדי  – לחצו כאן

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *