Categories
ללא קטגוריה

סארי זוהר לעולם זוהר

חשבנו איך נוכל לחבר את הקוראים שלנו, חובבי גופיות הדיוויה והשרוואל לבגדים שבאמת מגניב וטרנדי ללבוש בהודו. אז במקום לשלוח אתכם לעוד חנות בבאגסו או לעוד תופר במיין באזאר, החלטנו לפתוח את גיליון ווג האחרון ולנסות להבין: מה הכי חם כרגע ללבוש בהודו? 

 

במסגרת הטופ-טרנד של מערכת ווג ההודית, דורג הטרנד של עיצובי הסארי החדשים ולכן  מה שחם בתקופה האחרונה בקרב הסלבס מהביצה הבווליוודית הוא בגד סארי זוהר.
כן, כן, סארי בצבע זוהר על גבול הניאון. הבגד המסורתי קיבל שדרוג מעניין, חצוף ומרענן והאמת היא שלא רק הסארי. בשבוע האופנה האחרון בהודו קיבל צבע הניאון הזוהר מקום של כבוד. החל מנגיעות בעיצובי הוט קוטור ועד לנעליים. האמת היא שאנחנו די מרוצים.
 
נראה שמעצבי האופנה בהודו (בהמשך תוכלו לצפות בראיונות) לוקחים את הסארי צעד אחד קדימה ולא מפחדים להוציא אותו מעבר לגבולות המסורת.
 
Deepika Padukone wears a neon Arpita Mehta sari.Priyanka Chopra kicked off the trend wearing Manish Malhotra.
חלק מהטרנד. פריאנקה צ’ופרה ודיפקה פנדקואנה מדגימות. צילום:מתוך ווג
 
ממה האופנה מושפעת?
 
הסארי מזוהה עם התרבות והאופנה ההודית מאז ומתמיד. בשבוע האופנה האחרון נראה היה שכבר לא מפחדים לגעת בו וקצת לרענן את העיניים.
 
Shazahn Padamsee walked the Lakme Fashion Week ramp in an Archana Kochhar...
מתוך אתר ווג
 

 

רוצות להיות זוהרות בארץ? הנה כמה טיפים למה לא ללבוש
 
עורכת האופנה של ווג  ואחת מהסטייליסטיות המובילות בקרב כוכבות בווליווד, אניטה שורף אדנג’ניה, מציינת כי צבע הניאון יוצא החוצה מגבולות תצוגות ההוט קוטור גם אל השווקים המוכרים בגדי סארי לכל דורשת. או כפי שהיא  טוענת, נשות מארהשטה הבינו מזמן את הטרנד הזה.
 
צבע ניאון לא רק בסארי. תסתכלו על הנעליים:
 
 
הודו ידועה כמקום צבעוני שלא חושש להשתולל עם הצבעים ועם השילובים הכי אמיצים (יש שיגידו מזעזעים ויש שיגידו נפלאים). מה שבטוח שטרנד הניאון, גם אם כרגע הוא בא בנגיעות עדינות או משתלט על כל הבגד, חודר גם לעוד "מחלקות" בקרב מעצבי האופנה בהודו.
 
 
בווג כבר המליצו לכול פאשניסטה לרכוש לה סארי בצבע ניאון דרך אתר הבוטיק הנחשב בקרב רוכשות האופנה  Pernia’s Pop-Up Shop
 
אתן עוד פה? כנסו לאתר ובחרו את הסארי האהוב עליכן!
 
 
ולסיכום- על פי ווג, מי שרוצה להיות טרנדית ומגניבה באירוע הבא שלה על השטיח האדום במומביי, כדאי לה שתלך עם הסארי שלה אבל רצוי שהסארי הזה יהיה זוהר. זוהר באמת.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *