Categories
ללא קטגוריה

פינת ההמלצות – על שירות סע וטוס של flyeast

הודו. ארבע אותיות קטנות שמגלמות בתוכן כמות ענקית של אושר, אהבה, חופש וזיכרונות טובים. ה-ו-ד-ו. וואו. 

מי שמגיע אליה מתאהב מיד (את אלו שחוזרים אחרי יומיים בגלל העוני או הלכלוך אנחנו לא סופרים. הודו לא בשבילם), הודו שלנו היא של אנשים מחייכים וטובים שמצליחים להבין, כמונו, כמה יש במדינה המופלאה הזו. כמה אנשים פשוטים, וכן- לפעמים גם עוני, מחזירים אותנו לפרופורציות בנוגע לחיים.

  

הדבר הראשון שעולה לנו לראש שנייה אחרי שהמחשבה " אני חייב לחזור/לטוס להודו" מתפוגגת לה, זה כמה יעלה לנו להגיע לשם? כולנו יודעים שהודו היא אחת המדינות הזולות ביותר שניתן לטייל בה אך הטיסה לשם היא המרכיב היקר ביותר בכל החופשה ביבשת המופלאה- הודו .

טיסות זולות להודו הן העיגול הקטן שבלוח המטרה שלנו. הניקוד הגבוה ביותר שאפשר לקלוע אליו.
אז מה עושים? נכנעים וממשיכים לפנטז? הלוואה מהבנק? מההורים? אז זהו – שלא.

הודו היא כבר פנטזיה שניתן לממש מבלי לפתוח תוכניות חיסכון. אם מכוונים טוב, ובודקים כל מה שצריך – ניתן להגיע אל מרכז המטרה – להגיע אל הודו שאנחנו אוהבים ובמחיר שפוי (שלא לומר זול).
 
 
כרטיסי טיסה להודו ניתן לקנות בכל מקום- כל אתר אונליין, כל סוכנות נסיעות. כולם מוכרים טיסות.
אבל בואו נחשוב שניה- לא כדאי ללכת למי שמבין הכי טוב? אם נקביל את זה לחיים, אפשר להגיד שכוס קפה ניתן לרכוש גם במאפיה, גם בסופרמרקט ואולי אפילו במספרה שלכם יש מכונת קפה.
 
אבל כוס קפה טוב, שמכין אותו מישהו שמבין בקפה, יודע יחס של חלב ומים, מבין בתערובות ומה מתאים לכל אחד- יש רק בבית קפה. עסק שמתמחה בתחום אחד- הקפה שלכם.

אז אנחנו מצאנו שיש בית קפה אחד וטוב בכל הנוגע לטיסות להודו
flyeast.

 
flyeast היא חברת תיירות, אבל כזו שמתמחה במזרח: רק טיסות למזרח.
החבר’ה שם יודעים איזה תערובת כל אחד צריך בהתאם למה שתבקשו, הם יודעים את יחס השעות שכדאי להמתין בשדה התעופה כדי להגיע למחיר מסוים, הם יודעים איזה חברה מתאימה לכם, הם טיילו בכל פינה במזרח, בקיצור – הם יודעים לא מעט על המזרח.

flyeast פועלת כבר עשור בגזרה הזו של המזרח והשנים רק עשו להם טוב. המקצוענות שלהם באיתור הטיסות רק הלכה והשתכללה, במהלך השנים הם יצרו קשרים עם חברות תעופה מהמפרץ שהמחיר לכרטיס בהן זול בעשרות אחוזים מהמקרים ביחס לשאר החברות הטסות מישראל ואיכות הטיסה היא משהו שרובנו לא מכירים.

חברות כמו אמירייטס, קטאר או איטיחד מוכרות לרובנו כנותנות חסות למועדוני פאר בכדורגל כמו ברצלונה, ריאל מדריד, מנצ’סטר סיטי וארסנל. אבל הן הרבה יותר מזה- מדובר בחברות שזוכות בכל שנה במקומות הראשונים בתחרויות של עולם התעופה.

 
מקום ראשון במערכות בידור אישיות (מסך אישי מדהים בכל מושב), מקום ראשון במחלקת תיירים (מקום לרגליים? יש!), מקום ראשון בשירות (רוצה עוד לשתות? תבקש…לא יעשו לך פרצוף), הצוות הכי אדיב (וכן זה נכון, רוב מוחלט של הדיילות ואנשי הצוות הם לא מממדינות המפרץ), או מקום ראשון באוכל (יש גם אוכל כשר! באמת- ניתן להזמין שם אוכל כשר לטיסה שלכם).

לא עוד דלהי או בומביי ואז רכבות או אוטובוסים ליעדים אחרים. נכון שלפעמים זה כייף, אבל למי שלא מחפש רכבת של 36 שעות או אוטובוס של 12 שעות יש פתרונות אחרים.


עם החברות ש
flyeast משווקת ומייצגת בארץ ניתן להגיע לעוד יעדים רבים בהודו ממה שהורגלנו עד כה, כגון, צ’נאי (מדרס), גואה, קוצ’ין, טריוונדרום, בנגלור, אחמדבד, הידרבד, אמריצר, כלכותה ועוד – וזה לא כולל טיסות פנים ליעדים אחרים (שגם אותם ניתן להזמין במנוע און ליין יחודי ב- flyeast).
 
אם אתם רוצים לחסוך עוד קצת (וגם ליהנות מהחוויה) שווה לכם לקחת את שירות ה’סע וטוס’ של flyeast. אוטובוס תיירים שיוצא מת"א לשדה התעופה בירדן ומשם לוקחים את הטיסות הרצויות.
בחישובים שערכנו גילינו שההפרש בין טיסות מנתב"ג , לבין שירות ‘סע וטוס’, יכול להגיע לסכום של עד 300$.
אז עכשיו תגידו לי אתם – לא שווה כמה שעות אוטובוס בארץ?
שווה.

לפי השמועות באוטובוס מחלקים עיתונים ובקרוב יהיו עוד צ’ופרים ככה שהנסיעה היא התחלה של טיול שנתי. כבר טוב לא?
 
  


חברים, הודו זה אנחנו ואנחנו באתר שנועד להביא לכם את הטוב ביותר מהכל: חוויות, טיפים, פורום, עזרה, בתי מלון ועוד. טיסות אין לנו. אבל מצאנו את הבית שלכם לכרטיסי טיסה זולים להודו
flyeast

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *