Categories
ללא קטגוריה

פסטיבל הודו בישראל – מאי 2011

 זה התחיל !! פסטיבל הודו בישראל מתחיל בימים הקרובים ויימשך לאורך כל מאי 2011.  

למי שעוד לא יודע, אז זה הזמן :). ביוזמת שגרירות הודו בישראל – תוכלו לראות בחודש הקרוב מופעי מחול בסוזן דלל, לחוות תיאטרון, מוסיקה ומיצגי אומנות של מיטב האומנים ההודים – המגיעים במיוחד לישראל, בתיאטראות רבים בתל אביב וירושלים, להשתתף בסימפוזיון במשכנות שאננים בירושלים, לצפות במיטב הקולנוע ההודי בסינמטקים בתל אביב, ירושלים וחיפה, וכמובן לאכול אוכל הודי משובח. 

 

 










כולנו מתגעגעים להודו ורבים מאיתנו רק מחכים להזדמנות לחזור לשם: לשקט, לשלוה, ולהודיות הקסומה… אבל מה לעשות שרובנו כאן בארץ חיים את השגרה הלחוצה ונאלצים לשרוד על משבי רוח "הודיים" שמזכירים למי מאיתנו שהיה בהודו את תת היבשת הקסומה, ולאלו שלא היו – נותנים טעם של הרפתקאה אפשרית עתידית. למעשה, רבים מהאנשים שעוד לא היו בהודו כבר מתגעגעים אליה.
 
אז לכל אלו – הנה החדשות הטובות: באביב הקרוב, בין התאריכים 29.4.2011 – 25.5.2011 – משב הרוח הופך לסערה –    כך מבטיחים החבר’ה בשגרירות ההודית בישראל.   הם דאגו להביא את הודו אלינו במשלוח ישיר עד הבית, על שלל הצורות הצבעים והקולות שמי מאיתנו שהיה בהודו זוכר, ורבים עורגים אליהם.  כל זאת לציון 20 שנות ידידות בין הודו לישראל כמובן.
 
 
החודש הזה יהיה כולו הודו!
בין הקרנות הסרטים המצליחים ביותר מבוליווד נוכל לפגוש שחקנים, להשתתף בסדנאות יוגה, לשתות קצת צ’אי ולשמוע מוסיקה.   ההיצע לא נגמר בזה- יהיו גם מפגשי סופרים הודים עם סופרים ישראלים,  מופעי תיאטרון , מופעי מחול והרבה הרבה מוסיקה הודית.   מופע התיאטרון הבולט ביותר יהיה "המלט הנסיך הליצן" שיוצג בתיאטרון הקאמרי בתל אביב, שהוא פרשנות הודית קומית להמלט- צפו להפתעות !      לקראת סוף הפסטיבל יתקיימו במקביל כמה מופעי מוזיקת עולם משגעת (בתאריכים 22-23 למאי) בת"א ירושלים והרצליה, אחד הבולטים בהם הוא מופעה של הלהקה הבינלאומית מריגיה.
 
אז נתראה בפסטיבל !
כמובן שהפסטיבל אינו מיועד רק למתגעגעים להודו אלא לכל מי שמתעניין בתרבות הודית ובתרבות באשר היא – אז גם אתם שעוד לא הייתם בהודו – זו הזדמנות מצויינת לטעום מהדובדבן שבקצפת עוד לפני שביקרתם בתת היבשת, הנה הביאו אליכם את הטופ של הטופ ואת צמרת האומנות ההודית. נראה אתכם בפסטיבל, כמו גם את כל מי מאיתנו שהיה ומתגעגע לאותו משב הרוח, בין הוא מגיע בצורת כוס צ’אי בבית בחורף, אוכל במסעדה הודית, או מפגש שמעלה אושר לא מוסבר עם הודי שעובר ברחוב, (שלא מבין למה אתה כל כך מאושר לראות אותו וקד לו "נמסטה" מספר פעמים).
 

 

 נציג השגרירות ההודית מר אמרנט אסוקן בראיון (בעברית!) לערוץ הראשון:  שגריר הודו בישראל מספר על הפסטיבל בערוץ הראשון גם כן:

 

 

לפרטים נוספים ולוח אירועים מפורט אנא בקרו באתר הרשמי של הפסטיבל.

אז תודה לשגריר הודו בישראל וצוות השגרירות ההודית בתל אביב שחשבו עלינו ושיהיה לכולנו אביב הודי במיוחד!

 

 

קישורים חיצוניים:

אתר הפסטיבל הרשמי

אתר השגרירות ההודית בישראל

הודו סי או אי אל מחלק כרטיסים חינם למופעים בפסטיבל זה. 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *