Categories
ללא קטגוריה

צעירה חסרת מנוח

אחרי אפריקה, אתיופיה, מוזמביק ואפילו פסטיבל רוק באירופה, נועה מלול (21) מאשדוד סופסוף נחתה בהודו. גם בטיול, היא לא מזניחה את החלום שלה- להיות תסריטאית, ושוקלת לכתוב קומדיה על הישראלי המצוי בהודו. קבלו את מטיילת השבוע שלנו!

נועה הגיעה בספונטניות להודו אחרי תקופת התנדבות ארוכה בבית יתומים באתיופיה, אמנם הפעם רק לחודש אך כבר מתכננת מתי תחזור ותמשיך מאותה נקודה. היא מספרת לנו על חוויותיה מרחבי הגלובוס, על תוכניותיה להמשיך ללמוד תסריטאות בארץ ועל איך התאהבה שוב בישראלים, דווקא בהודו.

 

מה משך אותך להגיע להודו אחרי כל כך הרבה חוויות בעולם?

"הודו מעולם לא היתה ברשימת היעדים שלי, אבל מה שכן משך אותי וסקרן אותי יותר מהכל זה למה הודו משגעת את הישראלים עוד מהתקופה של ההורים שלי? מה גורם לאנשים לחזור לכאן בכל הזדמנות שיש להם? הסקרנות הרגה אותי ובאתי לראות מה יש כאן שהופך את המקום הזה להתמכרות."

 

 נועה מתערבבת בנוף במקדש הזהב באמריצר

 

נו וגילית את התשובה?

"די קל להבין למה אנחנו מתאהבים בהודו ורק רוצים לחזור אליה. לא הייתי צריכה יותר מיומיים כדי להבין למה אנשים עוברים כאן שינוי פנימי ולמה החזרה מהודו היא כזה ביג דיל- זה בגלל הפשטות. הפשטות קונה אותנו, הפשטות של המקומיים, גישת ה-"no problem" והכל אפשרי. כנראה כי זה מצרך כל כך נדיר שלא מצאנו במקום אחר. 3 שבועות בדרמסלה- ישראל הקטנה, גרמו לי לחשוב ולאהוב אפילו יותר את המנטליות הישראלית. כנראה שאם שמים אותנו במקום שאין בו על מה לריב, הכל זול ואין פוליטיקה, אנחנו די מקסימים."

 

"הפשטות קונה אותנו". מתענגת על הנוף בדרמסלה

 

חשבת להתנדב גם בהודו?

"זה היה התכנון מהתחלה. בעונה הבאה אני רוצה להגיע לחצי שנה לפחות, וזה כנראה יכלול גם התנדבות בבית ספר בצפון."

 

מה החוויה הכי משוגעת בעולם שהייתה לך?

"החוויה הכי משוגעת שלי היתה דווקא באתיופיה כשהייתי חלק מהצעת נישואים של זוג מדהים, אתיופי ואיטלקיה שהגיעה לשם לצורכי מחקר בדוקטורט והפכנו לחברים מאוד קרובים, אז בהחלט רגע מרגש."

 

בעתיד גם בהודו. בבית היתומים באתיופיה

 

הודו שינתה לך את צורת המחשבה על החיים?

"הודו אכן עשתה לי טוויסט מחשבתי אבל לצערי התהליך נקטע מוקדם מדי בגלל חזרה לארץ. אחרי חודש כאן הבנק התחיל להתגעגע לכסף שלוויתי ממנו. אבל כן למדתי להעריך קצת יותר רגעים, זה משהו שהמקומיים מנסים לחנך אותנו, לא צריך לצלם ולשתף כדי להרגיש שזה באמת קרה, מספיק לנצור את הרגע בלב. מארק טווין. (סתם, המנהל של הוולקאם קפה)."

 

ערב ראש השנה בוולקאם קפה בבאגסו, דרמסלה

 

יש המלצות למטייל המתחיל בהודו?

"הייתי מציעה לא למהר ולא לתכנן מסע כומתה מהדרום לצפון. קשה לקבל באמת את מה שהמקום מציע לך אם אתה כבר ממהר ליעד הבא."

 

אז איך משיגים כרטיסים לסרט החדש שלך על הודו?

"הלוואי! לא אשקר שלא עברה לי מחשבה על קומדיה על תופעת הישראלי בהודו."

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *