Categories
ללא קטגוריה

קאבהי חושי קאבהי גאם

קאבהי חושי קאבהי גאם- לפעמים שמח לפעמים עצוב.. ככה זה גם בחיים, לא? אם חשבתם לנסות לראות סרט הודי אחד בחייכם- וודאו שזה יהיה הסרט הזה!

סינמה בוליווד צ'אי בערב בלתי נשכח עם הופעת אורח של לא פחות מאשר ליאורה יצחק!

דם סמיך ממים

Kabhi Khushi Kabhi Gham של קארן ג'והר הוא אחד הסרטים הבוליוודים המקסימים, גרנדיוזיים ומלודרמטיים שנעשו אי פעם. 

הצילומים, הסטים והתלבושות אדירים ודי בהופעה הנוצצת של ששת השחקנים המובילים בהודו כדי להפוך את הסרט שווה לצפייה, אפילו אם יראה לכם שהרגשנות העמוקה בו גדולה ואולי קצת מוגזמת. 

זהו אחד הסרטים הבודדים המשלבים ריאליזם וסוריאליזם, קומדיה ומלודרמה כבדה, שמנגן על כל הרגשות בסגנון בוליוודי אמיתי עם המון דמעות והרבה כיף. דוגמה לבידור בוליוודי בשיא גדולתו.

העלילה סובבת סביב יחסים במשפחה, אהבת הורים ומשפחה, גאווה, ערכים וחרטה. במעגל הרחב יותר הסרט מציץ גם על החיכוך בין העולם המסורתי בהודו לבין העולם המודרני המערבי ובמקרים רבים מנסה ליישב ביניהם.

 

משפחה לא בוחרים

 

ספרו, ספרו מי על הסט

שארוק משחק בן שסוגד לקרקע שאביו (אמיטאב באצ'אן) דורך עליה והיה מוכן לעשות הכל בכדי להימנע מפגיעה בו. מה שהוא פחד ממנו מגיע כשהוא מתאהב בנערה תוססת (קאג'ול) בשוק צ'אנדי צ'וק של דלהי, והתקוות והחלומות של אביו עבור בנו נקרעות לגזרים. האהבה והאכזבה העזות שוברות את הלב וזה מפצל את המשפחה לשנים רבות עד שבן הזקונים (ריטיק רושאן) ישא בתפקיד האיחוד.

הסרט הוא חלון ראווה גדול מאוד של התרבות והמנהגים בהודו וככזה הוא מדגיש מפורשות את חשיבות המשפחה והיעדר תחליף לקשר דם.

 

אהבות ואכזבות נוסח בוליווד

 

Shahrukh חאן (בראד פיט ההודי ואנחנו לא מגזימים) מדהים כתמיד, מרהיב, מבריק וחתיך. הוא יגרום לכם לצחוק, לבכות, לרקוד, להתכווץ ולחייך והוא יעשה את זה באופן מושלם. הזיווג שלו עם Kajol הוא קסום וזה מורגש על המסך.
ריטיק רושאן הממתק, שאיכשהו נוטפת ממנו מתיקות ומיניות בו זמנית מזיז את הגוף על המסך כל כך טוב שלא תרצו לפספס את זה. והידיעה כי ההורים, "אמיטאב באצ'אן וג'איה, הם זוג נשוי ב'חיים האמיתיים' רק גורם לאינטראקציות שלהם בסרט להיות יותר מעניינות ומשעשעות. 

בשורה התחתונה זה סרט שלא תרצו לפספס, בייחוד כשההקרנה חד פעמית. רק תדאגו להגיע עם טישו בתיק! 

 

אבל איפה מוקרן הסרט?

טוב ששאלתם. מירב יוסף לוי, צעירה ישראלית שנכבשה בקסמי התרבות ההודית, מצאה את הנוסחה המושלמת לאוהבי הז'אנר ההודי בישראל והיא הכינה לכם ערב תרבות מושלם. 

 

סינמה בוליווד צ'אי

 

את פני הבאים מקדמת תפאורה הודית, דוכני מזון הודי ואיך לא- מסאלה צ'אי מסורתיהקופאיות לבושות בסארי צבעוני, הקהל מקבל טיקות והמתקפה הרב-חושית הזו של הצבעים, הריחות והטעמים, מגיעה לשיאה עם הקרנת הסרט "קאבהי חושי קבהי גהם" מתורגם לעברית כמובןלפני הסרט תזכו להצצה אל תוך התרבות ההודית והפעם תגיע ליאורה יצחק, הזמיר ההודי בישראל להופעת אורח. ליאורה למדה מוזיקה ושירה בהודו, הקליטה שירים לסרטים בוליוודים רבים והביאה לנו להיטים כמו "פזמון ליקינטון" וכעת "מעלה מעלה". אסור לפספס!

**לרכישת כרטיסים**

ליאורה יצחק. הזמיר ההודי

 

בקהל תפגשו את חובבי הז'אנר שגדלו על הסרטים ההודים, תרמילאים צעירים (כמונו) שחייבים להריח את הודו מדי פעם כדי להישאר שפויים, עובדים  זרים מהודו וגם סקרנים חדשים שנשבים בקסמיה של בוליווד. כי מירב מצליחה להביא לכם את כל בוליווד, עם הצבעים, הריחות, המראות והמוזיקה.

 

תנו לי קצת פרטים

כל זה יקרה ממש השבוע, ביום חמישי, 22.9.16, (שלא תגידו שלא אמרנו מראש!) באולם שרת בפתח תקווה, רח' חיים עוזר 25, בבניין העירייה. לפרטים נוספים: 052-3351629

זה הלינק לרכישת כרטיסים ותכנית האירוע (נשבעים שסיפרנו כמעט הכל) http://bit.ly/28XMhEv

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *