Categories
ללא קטגוריה

קריקט עושים באהבה

הקפטן של נבחרת הודו בקריקט, ויראט קוהלי זכה בלב הקהל העולמי, כאשר במחווה יוצאת דופן, הגן על השחקן האוסטרלי סטיב סמית' לאחר שספג מטר של שריקות בוז על ידי האוהדים ההודים במהלך המשחק הקריקט של יום ראשון (9.6.2019).


כתיבה: שי צ׳רני | עריכה: סיגל קריב

קוהלי, אשר שיחק נגד סמית' בשדה הקריקט, צעד לעבר ההמון ההודי וסימן להם להריע במקום לבוז. אחרי המשחק אמר קוהלי שהוא גם התנצל באופן אישי בפני סמית' על ההתנהגות של עמו.

"מה שקרה הוא בעבר, הרגשתי רע בשבילו", אמר. "היו לנו בעיות בעבר, היו לנו ויכוחים על המגרש, אבל אף אחד לא רוצה לראות בחור שזוכה לשנאת הקהל כל פעם שהוא יוצא לשחק", הוסיף הקפטן של נבחרת הודו.  

 

אז מהו בעצם הסיפור העסיסי שעומד מאחורי שריקות הבוז? סמית' חזר חזרה למגרש הקריקט לאחר שנת השעיה אותה קיבל כעונש על חבלה בכדור. זוהי גם הסיבה בשלה זכה לקריאות הבוז מהקהל. קליפ של האירוע על שדה הקריקט שודר בטוויטר על ידי המועצה הבינלאומית לקריקט (ICC) וצוייץ מחדש על ידי הגולשים יותר מ-21,000 פעמים. 

התקרית אף הביאה ליצירת האשטג חדש – #SpiritOfCrkicket אשר מפרגן לקוהלי על התנהגותו החברית והספורטיבית בייחוד לאחר שבשנים האחרונות זכה לביקורות שונות בתור שחקן יהיר ומתנשא. יש לציין, כי השימוש בהאשטג לא הוגבל אך למעריצים ההודים.

סטיב סמית' לא הגיב על האירוע. יש לציין כי זוהי עונה טובה עבור סמית' בגביע העולם כאשר הוא קלע אתמול (יום ראשון 9.6.2019) 69 פעמים ואילו במשחק האחרון שלו מול הודו המערבית קלע 73 פעמים.

הבוקר, בעיתון הסידני הראלד, היה זה דווקא קוהלי שזכה להערכה מצד הקהל האוסטרלי, ולא הכוכב הביתי. בעיתון נכתב כי "קוהלי, לעיתים קרובות קיבל על עצמו את תפקיד הנבל כאשר שיחק באוסטרליה. אך אתמול הוא הפגין ידידות יוצאת דופן." עוד הוסיף העיתון, כי העולם מצפה לראות האם מסר האחווה של קוהלי יחלחל לכל עולם הקריקט.   

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *