Categories
ללא קטגוריה

שיטפונות חמורים ומעשה גבורה בגוג’ארט

שוטר הציל שתי ילדות שנקלעו לשטפונות והוביל אותן לאדמת מבטחים על כתפיו

כתיבה: שי צ׳רני | עריכה : סיגל קריב

גשמים כבדים ביותר גרמו להרס בגוג'אראט והובילו לשיטפונות חמורים. אך ביחד עם השיטפונות, הרשת החברתית נשטפה אף היא בסרטונים ובתמונות של פעולות הצלה מחממות לב.

 

 

אחת מפעולות אלו, מגיעה מעיירת טנקרה שבמחוז מורבי של גוג'אראט, שם סיכן שוטר מקומי את חייו כדי להציל שתי נערות צעירות ממימיי השיטפון.

תלמידי בית ספר בקליאנפור, היו תקועים חמש שעות רצופות, לאחר שגשמים בלתי פוסקים הרסו את האזור. 43 התלמידים נתקעו בתוך מבנה בית הספר כאשר מים רבים הצטברו סביב המבנה. הנהלת בית הספר המודאגת, ביקשה את עזרת המשטרה על מנת לחלץ את כל הילדים מהמבנה. השוטר המקומי פריתיוויראג סינג ג'דג'ה לא חשב פעמיים והוביל את כוחות המשטרה בכדי לחלץ את הילדים.

בית הספר קרא גם לצוותי הנהלת המחוז וכוח התגובה לאסון הלאומי (NDRF) אך זרימת המים הייתה כה חזקה שה-NDRF התקשה להתקרב עם סירותיו כדי להציל את האנשים הלכודים.

אך המשטרה המקומית לא התייאשה. משטרת גוג'אראט לקחה פיקוד והתחילה להוציא את הילדים בזה אחר זה. השוטר פריתיוויראג סינג ג'דג'ה נשא שתי לתלמידות בית ספר על כתפיו דרך מי השיטפונות השוצפים והוציא אותן בשלום מהמבנה.

 

משטרת גוג'אראט שיבחה את המאמצים ההרואיים של השוטר המקומי האמיץ ושיתפה תמונה וסרטון ממבצע החילוץ כאשר היא מצייצת: "כתפינו, הביטחון שלך. עבודת גבורה של השוטר פריתיוויראג סינג ג'דג'ה."

ראש המועצה המקומית של גוג'אראט שיבח אף הוא את השוטר בגבורתו. הסרטון בו הציל השוטר את הילדות החל לצבור משיכה רבה במדיה החברתית ואף מצורף לכתבה זו.

בהחלט גיבור היום!

 

https://twitter.com/i/status/1160221863504678912

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *