Categories
ללא קטגוריה

משטרת הודו מחלקת קסדות במקום דו”חות

משטרת התעבורה בהודו מקלה על אלה הנוהגים במדינה ללא קסדה, בניגוד לחוק, ומחלקת להם קסדה כך שישמרו על בטיחותם ולא יפרו את החוק

כתיבה: שי צ׳רני | עריכה: סיגל קריב

משטרת הודו החליטה להתחיל ולאכוף חבישת קסדות בכבישים והציבור נזעם. לפיכך, משטרת הודו החליטה לנסות שיטה חדשנית כנגד הנהגים המפרים – חלוקת קסדות במקום קנסות!

רבים מתושבי הודו טענו בפני השוטרים, כי הסיבה לכך שאינם חובשים קסדה היא העלות הגבוהה. כנראה שהתלונות החוזרות נגעו בלב הממשל – ולכן החליטו בשבועות האחרונים לצאת במבצע חלוקת קסדות לכל הנהגים שנתפסו נוהגים ללא קסדה. שמם של אלה שחולקה להם קסדה נכנס למאגר, והם יקבלו קנס במידה וייתפסו בשנית ללא קסדה (והפעם לא יוכלו לתרץ תירוצים).

 

"שמם של אלה שחולקה להם קסדה נכנס למאגר, והם יקבלו קנס במידה וייתפסו בשנית ללא קסדה"

 

סגנית נציב משטרת התנועה, דיביה שרן, השיקה את התוכנית החדשנית ביום שבת (14.09.2019).

במקביל לחלוקת קסדות, משטרת הודו החליטה לאכוף גם את סוגיית זיהום האוויר והנסיעה ללא מסמכים. כל מי שנתפס ללא מסמכים, קיבל מסמכים חלופיים מהרשויות. הרישיונות הונפקו במקום באופן מקוון – כך שהנהגים לא יוכלו להגיד שאבדו הרישיונות בדואר.

היוזמה של המשטרה זכתה להערכה מצד רבים אשר אמרו כי משטרת הודו עלתה על דרך המלך כאשר הבינה שלפעמים מתן עונשים אינה הפתרון היחיד והאולטימטיבי להתמודדות עם המצב הייחודי.

השר לפיתוח עירוני ומנהל העירייה, טפחו אף הם את המשטרה על הצעד החדשני והייחודי.

אנו יכולים אך לברך את המשטרה על היוזמה ועל החדשנות – גם אנו ב-hodu.co.il מאמינים בשיטת "המקל והגזר" במיוחד אם הגזר הוא קסדה.

 

 

שבוע טוב ובטוח לכל אלה אי שם בדרכים. 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *